  • 11. Data: 2009-02-06 14:51:50
    Temat: Re: Pytanie o telefon robiacy ladne zdjecia.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Miecio" napisał:

    > Chodza mi po glowie KU 990 lub F-480

    Ten pierwszy - fatalny jeśli chodzi o zdjęcia, ten drugi dużo lepszy.
    Prawie tak dobry jak k750i ;->

    JoteR

  • 12. Data: 2009-02-07 17:12:04
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Fri, 6 Feb 2009 15:51:50 +0100, JoteR napisał(a):

    > Ten pierwszy - fatalny jeśli chodzi o zdjęcia, ten drugi dużo lepszy.
    > Prawie tak dobry jak k750i ;->

    Nie bardzo wiem jak w Twoim przypadku - ale tak się złożyło że przez mój
    dom przewinęły się wszystkie trzy wymienione modele (w sensie użytkowania,
    a nie "kiedyś widziałem na wystawie", "kolega mi mówił")

    Dlatego rozumiem, że masz coś na poparcie swojej tezy, albo przykłady zdjęć
    do porównania? Bo IMO wnioski wyciągałbym nieco odmienne ;>
    --
    igor

  • 13. Data: 2009-02-07 17:59:18
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "igoR szczurka" napisał:

    > Nie bardzo wiem jak w Twoim przypadku - ale tak się złożyło że przez mój
    > dom przewinęły się wszystkie trzy wymienione modele (w sensie użytkowania,

    No to Cię rozczaruję - w moim domu nie to że się przewinęły, ale aktualnie
    są używane wszystkie trzy modele - Viewty, F480 i k750i.

    > a nie "kiedyś widziałem na wystawie", "kolega mi mówił")

    I po co się z góry napinasz? Jak widzisz, rzadko piszę, ale jeśli już, to
    piszę o tym co wiem, widziałem lub macałem ;-)

    > Dlatego rozumiem, że masz coś na poparcie swojej tezy, albo przykłady
    > zdjęć
    > do porównania? Bo IMO wnioski wyciągałbym nieco odmienne ;>

    Ale której tezy? Że Viewty robi beznadziejne zdjęcia? Owszem, *mój*
    egzemplarz (nie ten który "widziałem na wystawie" lub o którym "kolega mi
    mówił") robi fatalne - przede wszystkim nieostre, i to zarówno przy
    ustawieniach automagicznych jak i "z ręki". Po entuzjastycznych recenzjach
    tego aparatu (Telix, MGSM) rzeczywistość rozczarowała i to mocno. Zwłaszcza
    że F480 po wyjęciu z pudełka cyknął zdjęcie tego samego obiektu na
    ustawieniach defaultowych i różnica jest olbrzymia na korzyść Samsunga.
    Zresztą jak pisałem w którymś wcześniejszych postów, zaczynam nabierać
    podejrzenia iż ten mój egzemplarz (z salonu Play, a jakże) jest jakiś
    "lewy", więc Twoja opinia iż LG robi lepsze zdjęcia niż F480 (a niby z
    obiektywem Schneider-Kreuznach powinien) będzie dodatkowym bodźcem do wizyty
    w serwisie.

    JoteR

  • 14. Data: 2009-02-08 02:22:21
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Sat, 7 Feb 2009 18:59:18 +0100, JoteR napisał(a):

    > No to Cię rozczaruję - w moim domu nie to że się przewinęły, ale aktualnie
    > są używane wszystkie trzy modele - Viewty, F480 i k750i.

    W takim razie proszę o wybaczenie :)
    (u mnie k750 poszedł z zapomnienie)

> [...]
    > obiektywem Schneider-Kreuznach powinien) będzie dodatkowym bodźcem do wizyty

    Nie zauważam rażącej różnicy na korzyść któregokolwiek z nich -
    rozbieżności w tą lub drugą stronę mocno zależą od warunków. Na chwilę
    obecną niewiele różnią się od jakości zdjęć z kompaktowej "małpy" sprzed
    kilku lat. Posiadane, stare zdjęcia z SE - IMVHO zostają daleko z tyłu za
    obydwoma (obytrzema :P) :). LG wygrywa natomiast z pewnością nagrywaniem
    video.
    Jeśli to problem wyłącznie ostrzenia - może rzeczywiście to uwalony AF?
    Fakt, we Viewty jest koszmarnie wolny, ale problemy miewa chyba wyłącznie
    przy bardzo mało kontrastowych obiektach - wtedy warto nieco ruszyć
    obiektywem.
    PS.
    Notabene w Renoir którego (na razie) niestety tylko 'pomacałem" poprawa
    jest zauważalna; w prędkości samego telefonu również (a już kurka chciałem
    Pixona). :)
    igoR szczurka |'_> FAQ grupy pl.comp.dtp
    @ gmail com / | http://dtp.art.pl
    ---=============\___DD GG:5239818 / Skype:igor_sz

  • 15. Data: 2009-02-08 02:22:58
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

  • 16. Data: 2009-02-09 07:11:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > mocno. Zwłaszcza że F480 po wyjęciu z pudełka cyknął zdjęcie tego samego
    > obiektu na ustawieniach defaultowych i różnica jest olbrzymia na korzyść

    Minal rok :) pozatym wiesz dla niektorych F480 tez robi beznadziejne
    zdjecia. Poprzestanmy jednak na stwierdzeniu ze F480 robi LEPSZE zdjecia
    od KU990 i starczy.

> [...]
    > "lewy", więc Twoja opinia iż LG robi lepsze zdjęcia niż F480 (a niby z
    > obiektywem Schneider-Kreuznach powinien) będzie dodatkowym bodźcem do

    Zamiast gadac umiesc zdjecie w sieci albo poszukaj sampli od Viewty
    bedziesz mial punkt odniesienia. Co dla jednego badziewne dla drugiego ostre

  • 17. Data: 2009-02-09 11:00:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Siemensiak robi zdjęcia tragiczne :-((

    -----

  • 18. Data: 2009-02-09 22:53:09
    Od: igoR szczurka <T...@g...com>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 12:00:09 +0100, 666 napisał(a):

    > Siemensiak robi zdjęcia tragiczne :-((

    Sagem też? :-o

    BP,NMSP ;)
    --
    igor

  • 19. Data: 2009-02-10 08:10:40
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Zamiast gadac umiesc zdjecie w sieci albo poszukaj sampli od Viewty
    > bedziesz mial punkt odniesienia. Co dla jednego badziewne dla drugiego
    > ostre
    Dla mnie testem jakości aparatu jest fotka A4 z drukiem (aż do czcionki
    "8"). Jeżeli daje się odczytać stronę książki, gazety, fakturkę, to
    aparat jest OK.
    Jak na razie, z moich byłych telefonów tylko S-E 750 spełnia ten warunek...

    --
    sendilkelm