  • 11. Data: 2013-05-11 20:36:17
    Temat: Re: Pytanie o szroty okolice Poznania lub Gniezna
    Od: "twistedme" <t...@o...pl>

    > Najprościej? Wejdź na allegro, podaj kod pocztowy i maksymalną odległość od
    > niego, a w wyszukiwarkę wpisz "wszystkie części" + model auta.
    > Dziś stacjonarne szroty najczęściej handlują też przez internet. Nawet jak nie
    > znajdziesz konkretnego poszukiwanego elementu, to jednak wyłapiesz jakieś
    > konkretne kontakty/adresy.

    O to jest jakiś pomysł, dzięki.

    pozdr

  • 12. Data: 2013-05-11 21:01:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.05.2013 19:13, t? wrote:

    > Dla PMS-owiczów oferuję zniżkę 10% przy sprzedaży zderzaka z mojego
    > Poloneza Trucka Roya! To się opłaca!

    To za ile? Bo może wezmę pod warunkiem, że dostarczysz dokładnie we
    wskazane miejsce...

    Michoo

  • 13. Data: 2013-05-12 02:08:38
    Od: tá´Ź

    Michoo wrote:

    > To za ile? Bo może wezmę pod warunkiem, że dostarczysz dokładnie we
    > wskazane miejsce...

    :*

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2013-05-12 14:34:15
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-05-11 12:44, twistedme pisze:
    > Witajcie,
    >
    > szukam szrotu, autozłomu, składowiska z częściami czy jak to się tam
    > nazywa i jakoś nie mogę nic konkretnego znaleźć. Chodzi mi o obszar od
    > Wrześni do Poznania. Może też być Gniezno. Konkretnie szukam zderzaka i
    > kilku plastików do Fiata Bravo. Pomożecie? :)

    lutycka jadąc od obornickiego przed przejazdem kolejowym
    OIDP specjalizują się właśnie w zderzakach.
    ale chyba prościej na giełdę podjechać - tylko cena może być jak zderzak
    od PTR.