  • 1. Data: 2009-04-09 08:22:51
    Temat: Pytanie o filtry CSS
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Czy znacie jakiś link do dokumentacji filtrów możliwych do zastosowania z
    pozionu CSS/DHTML? Chodzi mi o zagadnienie potraktowane przekrojowo przez
    popularne przeglądarki a w szczególności IE7/IE8/FF.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-04-09 10:31:16
    Temat: Re: Pytanie o filtry CSS
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-04-09 10:22, Marek wrote:

    > Czy znacie jakiś link do dokumentacji filtrów możliwych do zastosowania
    > z pozionu CSS/DHTML? Chodzi mi o zagadnienie potraktowane przekrojowo
    > przez popularne przeglądarki a w szczególności IE7/IE8/FF.

    Filtry - masz na mysli takie rzeczy :
    filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.Alpha(Opacity=80); ?

  • 3. Data: 2009-04-09 11:29:46
    Od: j...@g...com

    On 9 Kwi, 10:22, "Marek" <m...@s...interia.pl> wrote:
    > Czy znacie jaki link do dokumentacji filtr w mo liwych do zastosowania z
    > pozionu CSS/DHTML? Chodzi mi o zagadnienie potraktowane przekrojowo przez
    > popularne przegl darki a w szczeg lno ci IE7/IE8/FF.

    przegladarkom serwuj poprawny css a dla starszych explorerow uzyj
    komentarzy warunkowych

  • 4. Data: 2009-04-09 14:46:30
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Filtry - masz na mysli takie rzeczy :
    > filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.Alpha(Opacity=80); ?

    Tak, dokładnie to mam na myśli :)

  • 5. Data: 2009-04-09 14:47:23
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > przegladarkom serwuj poprawny css a dla starszych explorerow uzyj
    > komentarzy warunkowych

    Mam na mysli filtry wizualne a nie style warunkowe.

  • 6. Data: 2009-04-09 14:54:27
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-04-09 16:46, Marek wrote:

    > Tak, dokładnie to mam na myśli :)

    O, to tu masz cala dokumentacje :
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms532849%28V
    S.85%29.aspx

    Ale oni chyba przestali rozwijac ten pomysl, wszystkie te 'efekty' w ie8
    wygladaja tak samo nieladnie jak w ie5.5

  • 7. Data: 2009-04-10 00:32:44
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Ale oni chyba przestali rozwijac ten pomysl, wszystkie te 'efekty' w ie8
    > wygladaja tak samo nieladnie jak w ie5.5

    Tą dokumentację znam - jest dedykowana tylko M$. Nie ma tu słowa o np. FF.
    Zauważ, że np. na stronie mobilex.com.pl masz przyciski w górnej części typu
    rollover zrealizowany na filtrze alpha zapisanym w zupełnie notacji
    nie-microsoftowej a mimo to działa pod IE oraz FF.

    No i właśnie o opis takiego podejścia mi chodzi.

  • 8. Data: 2009-04-10 07:10:34
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-04-10 02:32, Marek wrote:

    > notacji nie-microsoftowej a mimo to działa pod IE oraz FF.
    O - ale - w ie dziala bo 'filter' a w ff i pozostalych dziala bo 'opacity'

    > No i właśnie o opis takiego podejścia mi chodzi.

    Ha - to wsteczna kompatybilnosc - przed ie6 tak sie to deklarowalo, bez
    tych tam progid:...

  • 9. Data: 2009-04-10 19:44:24
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Ha - to wsteczna kompatybilnosc - przed ie6 tak sie to deklarowalo, bez
    > tych tam progid:...

    Filtrami nigdy nie interesowałem się bardziej niż w ramach eksperymentów
    kiedyś tam. Czy w ogóle istnieje jakiś znormalizowany sposób ich stosowania
    albo nawet ich oficjalnego występowania?