  • 1. Data: 2009-06-30 11:13:47
    Temat: Pytanie o Google Analytics
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, właśnie zarejestrowałem stronę na GA, ale dręczy mnie myśl

    czy skrypt GA wstawić tylko na stronę główną czy na wszystkie ?
    w odwiedzinach mam 0 pomimo iż wiele razy wszedłem z 2 kompów na stronę
    (z mojej sieci nie zlicza ?)

  • 2. Data: 2009-06-30 11:21:12
    Temat: Re: Pytanie o Google Analytics
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-06-30 13:13, hazet napisał(a):
    > Witam, właśnie zarejestrowałem stronę na GA, ale dręczy mnie myśl
    >
    > czy skrypt GA wstawić tylko na stronę główną czy na wszystkie ?

    na wszystkie które chcesz mieć w statystykach ;)
    w przypadku systemów typu CMS wystarczy w pliku stopki, lub w pliku
    index.php

    > w odwiedzinach mam 0 pomimo iż wiele razy wszedłem z 2 kompów na stronę
    > (z mojej sieci nie zlicza ?)

    wyniki nie są aktualizowane na bieżąco - sprawdź jutro.

    --
    CZAK

  • 3. Data: 2009-06-30 11:30:00
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Chuck pisze:

    > na wszystkie które chcesz mieć w statystykach ;)
    > w przypadku systemów typu CMS wystarczy w pliku stopki, lub w pliku
    > index.php

    no właśnie też tak sobie pomyślałem ;]

    > wyniki nie są aktualizowane na bieżąco - sprawdź jutro.

    Powinny się pojawić w ciągu 24h z tego co piszą, tylko że z począku
    miałem "stan niezweryfikowany" ale teraz się zmienił na zegarek
    (oczekiwanie), czyli już jest ok :)

    Aha, jeżeli chciałbym dodać GA do innych podstron (jest ich tylko pare)
    To w ustawieniach należy dodać nowy profil i "dodaj nowy profil domeny"
    = www.mojadomena.pl/podstrona.html ? bo przez "dodaj profil do
    istniejącej domeny" nie idzie.

  • 4. Data: 2009-06-30 11:37:27
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-06-30 13:30, hazet napisał(a):

    > Aha, jeżeli chciałbym dodać GA do innych podstron (jest ich tylko pare)
    > To w ustawieniach należy dodać nowy profil i "dodaj nowy profil domeny"
> [...]

    Do wszystkich podstron wklejasz ten sam kod - w ramach jednego profilu
    masz cały serwis www z wszystkimi podstronami.
    GA sam rozpozna nazwę podstrony, opisze przez którą podstronę nastąpiło
    wejście itd.

    --
    CZAK

  • 5. Data: 2009-06-30 12:35:34
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Powinny się pojawić w ciągu 24h z tego co piszą, tylko że z począku miałem
    > "stan niezweryfikowany" ale teraz się zmienił na zegarek (oczekiwanie), czyli
    > już jest ok :)

    z wlasnego doswiadczenia widze, ze pojawia sie srednio po 4 godzinach, nie wiem,
    czy to pelne dane.
    zwroc tez uwage, ze domyslnie zakres dat nie obejmuje dzisiejszego dnia.