  • 1. Data: 2012-03-03 14:00:11
    Temat: Pytanie do używających enterprise architect
    Od: "S" <a...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów pracujących z wymienionym programem może
    mi napisać czy mogę w nim wygenerować klasy w raz z metodami do modelu klas
    na podstawie diagramów use case?
    Chodzi o generowanie w formie: aktor - nazwa klasy, przypadek użycia -
    metoda tej klasy.
    Będę wdzięczny za odpowiedź czy takie coś jest możliwe a jeśli tak to jak to
    wykonać.
    A może jest jakiś inny program umożliwiający wykonanie takiej akcji. Choć
    wolałbym jednak zrobić to w EA.

    z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    Sławek