  • 1. Data: 2012-03-04 11:59:57
    Temat: wzorce
    Od: " fir pyta o wzorce" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ogolnie jak wspominalem obiektowa gęstwa niewiele
    (vel nic) mnie nie obchodzi, ale w niektorych robotach
    tego chyba niestety wymagaja i tez ew zeby rozumiec
    o czym mowa skoro niektorzy o tym gadaja mysle
    czy nie rzucic na to okiem

    grupowicz sektor pisze np o wzorcu visitor i pisze
    tez o multimetodach 9to drugie juz przejrzalem choc
    niedokladnie bo ciezko mi sie to czyta (i tu akurat
    mialbym odrebne zdanie tj jako pojecie wielometody
    czy to w statycznym rozwazanym przezemnie ew stylu

    (a,b).blend();

    czy to w dynamicznym sa mz zrozumialeym pomyslem - ale jak
    mowilem juz kiedys kazda funkcja w c jest wielometoda
    wszystkich encji na ktorych dziala)

    pytanie ktore wzorce sa najwazniejsze i jak ktos
    pisze kody oo to ktore sa najczesciej uzywane
    ktore nigdy itd -

    pzdr
    fir

  • 2. Data: 2012-03-04 13:25:17
    Temat: Re: wzorce
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-03-04 12:59, fir pyta o wzorce wrote:
    > ktore wzorce sa najwazniejsze i jak ktos
    > pisze kody oo to ktore sa najczesciej uzywane
    > ktore nigdy itd -

    Zanim ktoś odpowie: czy to pytanie ma jakikolwiek cel który mieści się w
    ramach zdrowego rozsądku?

  • 3. Data: 2012-03-04 20:27:15
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sunday, March 4, 2012 1:25:17 PM UTC, Sebastian Biały wrote:

    > Zanim ktoś odpowie: czy to pytanie ma jakikolwiek cel który mieści się w
    > ramach zdrowego rozsądku?

    ___________________________
    /| /| | |
    ||__|| | Please don't |
    / O O\__ feed |
    / \ the trolls |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    RW

  • 4. Data: 2012-03-04 20:35:02
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Zanim ktoś odpowie: czy to pytanie ma jakikolwiek cel który mieści się w
    > ramach zdrowego rozsądku?

    rozwin pytanie jesli chodzi ci o cos co niesie w sobie
    jakis ladunek intelektualny bo ciezko sie zorientowac
    co to mialo-by-byc

  • 5. Data: 2012-03-04 23:50:19
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    http://bit.ly/znlOkF

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 6. Data: 2012-03-05 06:17:16
    Temat: Re: wzorce (odnosnie smiecenia przedmowcow)
    Od: " fir pyta o wzorce" <f...@g...pl>

    poziom uwag jak zwykle wysoki

  • 7. Data: 2012-03-05 23:15:04
    Od: Łukasz Siwiński <l...@g...com>

    "Design Patterns: Elements of Reusable Object-Oriented Software" by GoF