  • 1. Data: 2012-03-19 05:10:45
    Temat: Pytanie do uzytkownikow LG GX200
    Od: "Fanuc" <n...@m...pl>

    Obecnie mam Samsunga C5212, naczytalem sie pozytywnych opinii o LG i
    chcialem na niego zmienic. Mam pytanie czy LG ma mozliwosc nagrywania
    rozmow? I drugie pytanie jak wysyla sie smsy za pomoca programu przez
    komputer, tzn czy da sie pisac dlugie ponad 160 znakow? A ostatnie pytanie
    to czy podczas rozmowy na jednej karcie druga jest aktywna i jesli ktos
    dzwoni na druga telefon jakos to sygnalizuje? No i moze pytanie o jakosc
    rozmow, bo Samsungu na karcie nr 2 jest gorsza niz na karcie nr1.

  • 2. Data: 2012-03-19 19:58:02
    Temat: Re: Pytanie do uzytkownikow LG GX200
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2012-03-19 06:10, Fanuc pisze:
> [...]
    > jesli ktos dzwoni na druga telefon jakos to sygnalizuje? No i moze
    > pytanie o jakosc rozmow, bo Samsungu na karcie nr 2 jest gorsza niz na

    Ja używam GX500 ale żona ma gx200.
    1. Nagrywanie jest na gx 500 (na 200 nie znalazłem)
    2. Smsów przez program nie wysyłam więc nie wiem. W telefonach wysyła
    się raczej normalnie.
    3.Podczas rozmowy na jednej karcie druga jest niedostępna (mi przychodzą
    smsy o połączeniu jak ktoś w czasie rozmowy zadzwoni na drugą).
    4.Jakość rozmów i zasięgu jest bardzo dobra , na obu aparatach nie
    zauważyłem problemów.

    piona