  • Data: 2010-05-14 14:41:32
    Temat: Pytanie do RAIDowców - o dyski oczywiście ;-)
    Od: Krzysiek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jakich dysków chłopaki używają do RAIDowania na 10, 1 etc? Pytam, bo
    mam w domu 2 Seagaty NS 250GB w RAID0 i od trzech lat chodzą bez
    zarzutu. Do firmy na start kupiłem jakieś zwykłe Seagaty 4x320GB. Coś
    się sypało, czy może nie dawały rady (ale coś było nie tak
    skonfigurowane) więc zamówiłem 4 nowe WD RE3. Super. Fajne -
    Enterprise Storage, ta ta.... Zamontowałem, skonfigurowałem RAID 10.
    Inicjacja .... i leży. Błedy zapisu, błędy odczytu. Jeden padł/był
    padnięty. Taki pech? Czy może jednak rzucić okiem na coś innego?