  • 11. Data: 2016-01-30 17:58:14
    Temat: Re: Pytanie do Cavanillo 49PUS7170/1
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 30.01.2016 o 17:15, Marek pisze:

    > Dlaczego aż 2? Masz dwie kablówki?

    Jeden do nagrywania w tel i PIP.
    Skąd niby drugi tuner ma wziąć uprawnienia?

    > No tak, ale to kwestionuje mi sens klasyfikacjj wyboru pod te funkcję,
    > skoro i tak ich nie wykorzystam.

    Kablówki się rozwijają, pozostaje też tv-sat z tyn samym problemem.

  • 12. Data: 2016-01-31 12:36:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.01.2016 o 23:05, Marek pisze:

    > No to brać ten tv czy nie? W sieci po nim jeżdżą. To prawda, że nie umie
    > odtworzyć żadnego materiału 4K z pliku?

    Nieprawda.
    Właśnie sprawdziłem - odtwarza bez problemu.

    Czyli tak jak pisałem, problemem może być kodek w jakimś konkretnym
    materiale, a nie możliwości telewizora jako takiego.

  • 13. Data: 2016-02-01 00:33:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Jan 2016 12:36:13 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Właśnie sprawdziłem - odtwarza bez problemu.
    > Czyli tak jak pisałem, problemem może być kodek w jakimś konkretnym
    > materiale, a nie możliwości telewizora jako takiego.

    No tak, ale patrząc z pkt. widzenia klienta jak coś nie działa to
    globalnie zawsze wina spadnie na tv, bo np. u sąsiada inny tv
    odtwarza (problematyczny kodek).

    Tak btw. nagrywania przez tegp philipsa, (nie pamiętam czy o to
    pytałem): czy można nagrywać i jednocześnie odtwarzać ten nagrywany
    materiał (taki timeshift)? Przydaje się to do przeskakiwania reklam.
    Czy inne nagrania można odtwarzać podczas trwającego nagrywania?

    --
    Marek

  • 14. Data: 2016-02-01 17:00:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01.02.2016 o 00:33, Marek pisze:

    > No tak, ale patrząc z pkt. widzenia klienta jak coś nie działa to
    > globalnie zawsze wina spadnie na tv, bo np. u sąsiada inny tv odtwarza
    > (problematyczny kodek).

    No niby tak - ale ja kupiłem ten tv świadomie, a uhd to dla mnie dodatek
    do reszty, przynajmniej dopóki nie ma telewizji uhd.
    Fajnie że jest, jak przyda się w przyszłości to super, ale jak nie - to
    też się nic nie stanie.

> [...]
    > materiał (taki timeshift)? Przydaje się to do przeskakiwania reklam.
    > Czy inne nagrania można odtwarzać podczas trwającego nagrywania?

    Na wszystkie pytania - tak.
    Nagrywanie/timeshift i odtwarzanie są całkowicie niezależne.

    Jedyne co nie działa podczas nagrywania to pip, ale to akurat logiczne,
    bo potrzebny by był mu trzeci tuner.

  • 15. Data: 2016-04-11 19:19:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.01.2016 o 23:07, Marek pisze:
    > nie

    Wygląda na to, że udało mi się znaleźć rozwiązanie tego problemu.
    Moja kablówka musi coś grzebać w wysyłanym epg, z którego korzysta
    telewizor do nagrywania, co skutkuje pomijaniem i zmianą zaplanowanych
    nagrań.
    Może to jest nieprawidłowy format sygnału epg - to że epg nie jest w
    prawidłowym formacie świadczy choćby zły sposób kodowania polskich znaków.

    Ale wystarczy zmienić godzinę nagrywania, choćby o 1 minutę i problem
    ustępuje, albo zupełnie ręcznie ustawić czas nagrywania - wtedy nagrania
    się nie zmieniają.
    Widać po takich myku telewizor nagrywa tylko wg godziny, a olewa epg.

    Przy okazji - Philipsowi niedawno wyciekł testowy soft do tego tv
    (wersji 41) w którym działał HEVC z satelity.
    Czyli problem tak naprawdę nie tkwi w hardware, a przynajmniej idzie go
    rozwiązać softwarem.

    Niestety - w najnowszym oficjalnym sofcie (v. 52) ponoć nadal tej
    funkcji nie udostępnili i uhd kodowane hevc, z satelity nie odtworzysz.
    Za to nowy soft jest dużo stabilniejszy od poprzedniego, grudniowego
    (wersja 28). do tego dużo szybciej uruchamia się telewizor oraz można
    instalować aplikacje z dowolnego źródła.
    A co za tym idzie zrootować androida i ustawiać go jak dusza zapragnie.