  • 1. Data: 2012-09-15 19:45:24
    Temat: "Pyrkanie" z wydechu
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam, dlaczego gdy amplituda obrotów silnika w krótkim czasie jest
    wysoka, to z wydechu wydobywają się takie przedmuchy i słychać "pyrkanie"?

    Zauważyłem skąd to się bierze gdy byłem na gokartach. Ostra gazówka do
    zakrętu, hamowanie przed wejście w zakręt i wtedy właśnie słychać takie
    pyk, pyk z wydechu.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2012-09-17 08:39:16
    Temat: Re: "Pyrkanie" z wydechu
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zauważyłem skąd to się bierze gdy byłem na gokartach. Ostra gazówka do
    > zakrętu, hamowanie przed wejście w zakręt i wtedy właśnie słychać takie

    Bo mieszanka sie w tych warunkach nie spala się czasem w cylindrze i dopala
    w wydechu. Sama praca staje się nierównomierna a do tego dochodzą w.w.
    detonacje w rurze wydechowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2012-09-17 16:31:51
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Bo mieszanka sie w tych warunkach nie spala się czasem w cylindrze i
    > dopala w wydechu. Sama praca staje się nierównomierna a do tego dochodzą
    > w.w. detonacje w rurze wydechowej.

    I wszystko jasne. Dzięki :-)

    --
    Mateusz Bogusz