  • 11. Data: 2012-02-23 17:08:36
    Temat: Re: Pudzian sprzedaje mercedesa
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Lewis napisał(a):
    > Sensownych porad coraz mniej,
    W temacie? :)
    Przebieg (km): 206000
    Stan: Nowy
    :D
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2012-02-23 18:08:20
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    DoQ wrote:

    > Na takim aucie to się dopiero kasę traci...

    Powinien go rozbic... ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2012-02-23 18:51:16
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2012-02-23 09:29, Piskopon pisze:
    (...)pkhc

    a gdzie tam napisano, że to Pudziana?

  • 14. Data: 2012-02-23 21:52:08
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > a gdzie tam napisano, że to Pudziana?

    przejdz na aukcji do "Dostawa i płatność" - imie i nazwisko oraz
    lokalizacja Biała Rawska
    zerknij gdzie się urodził

    zreszta okolica zgadza sie z:
    http://www.domosfera.pl/wnetrza/51,94387,5324675.htm
    l?i=0
    http://www.fakt.pl/Pudzian-mysli-o-przyszlosci,artyk
    uly,31000,1.html

  • 15. Data: 2012-02-23 21:56:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.02.2012 18:51, scobowski pisze:
    > (...)pkhc
    >>

    > a gdzie tam napisano, że to Pudziana?

    Bylo w aukcji napisane i byly jego 2 zdjecia z tym autem. Ale juz
    wywalili - ciekawe czemu.

  • 16. Data: 2012-02-23 22:15:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 23 Feb 2012 10:39:14 +0100, Maciek <m...@n...pl> wrote:

    >Na jednym ze zdjęć widać przyczepkę, czyli pewnie na co dzień zwożono
    >nim ziemniaki z pola, a właściciel tylko do sprzedaży hak ściągnął ;-)

    Te zdjęcia to albo ślepy, albo pijany robił. Auta w kadrze nie umiał
    utrzymać :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2012-02-23 22:16:07
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 23 Feb 2012 08:29:36 +0000 (UTC), Piskopon napisał(a):

    > Może ktoś z Was się skusi ?
    > http://moto.allegro.pl/mercedes-s550-long-amg-pelna-
    opcja-od-pudziana-
    > i2159311465.html
    >
    > http://tnij.org/pkhc

    Przeglądu nie przejdzie za szyby :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 18. Data: 2012-02-23 22:16:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-02-23 14:40, DoQ pisze:

    > Jak chcesz sensownych porad to sobie kup "SAM NAPRAWIAM" :P

    A ta seria to jeszcze wychodzi? I jeśli tak, to czy jest jakiś rozdział,
    którego konkluzją nie jest "Jedź do ASO."?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2012-02-23 22:19:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 23 Feb 2012 11:35:36 +0000 (UTC), "marian co imie ukrywa"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >jakos nie chce mi sie wierzyc w jego prawdziwosc....
    >fajny pomysl zeby kogos pozbawic numeru telefonu, poza tym nie widze sensu....

    Zdjęcia robione na podwórku u Pudziana. A telefon... zwykły prepaid
    pewnie, który potem wyląduje w śmietniku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2012-02-23 22:24:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A ta seria to jeszcze wychodzi? I jeśli tak, to czy jest jakiś rozdział,
    > którego konkluzją nie jest "Jedź do ASO."?

    Niestety chyba już nie ma ;-))

    --
    pozdr. Rzędzimir