  • Data: 2012-01-18 22:40:13
    Temat: Przywitanie po latach :)
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakoś tak po latach niebytu coś mnie wzięło żeby znowu zacząc tu zaglądać po
    tym jak natrafiłem przypadkowo na twarzoksiążce na niejakiego Przemka V :)
    Więc witam serdecznie tych ze "strarszej gwardii" co jeszcze będą mnie
    pamiętać, i oczywiście tych którzy nie znają :)
    Żeby nie było po latach wierności zdradziłem markę VW po nieśmieralnych
    Jettach 1,6D i Vento 1.9TDI nastał czas Audi.
    Trafiło na straszną francę pod tytułem A4 B5 2.5 V6 TDI Quattro, którą
    szybko zaczałem nazywać "moją najdroższą" bo wiedziałem że dwa pińć TDI V6
    to samo zło, ale nie spodziewałem się że aż tak, historia długa i smutna, do
    tego stopnia że mimo iż w zaprzyjaźnionym warsztacie zostawiałem grube kwoty
    to i tak mechanik zaczął wyzywać ten samochód i jak ostatnio podjechałem
    innym samochodem i dla jaj powiedziałem że Audi już jedzie na lawecie to w
    pierszej chwili się załamał a potem kazał mi spie*****ć z tym samochodem i
    wrócić jak kupię coś normalnego bo on za żadne pieniądze nie chce już jej
    dotykać :P
    Ale mimo iż samochód nie najmłodszy, to pewnymi względami i przyjemnością
    prowadzenia rekompensuje to co musiałem znieść.
    Genetalnie 2.5 V6 TDI mogę polecić tylko ludziom o mocnych nerwach,
    posiadjącym więcej niż jeden samochód w rodzinie, mającym zaprzyjaźniony
    warsztat na dobrym poziomie, i nie płaczącym nad każdą złotówką włożoną w
    naprawy :P

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody