  • Data: 2012-03-20 11:57:56
    Temat: Przyjdzie fotka?
    Od: Gregorius <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć

    Miałem wczoraj bliższe spotkanie ze słynnym super fotoradarem ze
    skrzyżowania Witosa i Sobieskiego w Warszawie i zastanawiam się czy mam
    się spodziewać fotki bo dostałem 2x flashem po oczach a sytuacja byłą
    następująca.

    Stoję grzecznie jako pierwszy przed linią zatrzymania na pasie do jazdy
    prosto i w lewo (pas do jazdy tylko w lewo jest wyłączony bo w piątek
    wywaliło tam rurę ciepłownicza i w Sobieskiego nie da się skręcić) i
    czekam na zmianę świateł

    ___ ___
    |< |< ^| ^ |
    |===|===|===|
    |===|===|===|
    |===|===|===|
    --------------
    |===| A | |
    | B|| | |
    | a|| | |
    | r|| | |
    | i|| | |
    | e|| | |
    | r|| | |
    | k|| | |
    | i|| | |

    Z tyłu jedzie karetka (dokładnie to przeciska się pomiędzy stojącymi
    autami). Chętnie zjechał bym w lewo, ale nie mogę bo barierki nie
    pozwalają więc przemieszczam auto jak poniżej (dla mojego kierunku ruchu
    na sygnalizatorze czerwone)

    ___ ___
    |< |< ^| ^ |
    |===|===|===|
    |===|===|===|
    |=A=|===|===|
    --------------
    |===| | |
    | B|| | |
    | a|| | |
    | r|| | |
    | i|| | |
    | e|| | |
    | r|| | |
    | k|| | |
    | i|| | |

    Jak tylko przekroczyłem linię zatrzymania to żółty śmietnik uraczył mnie
    pięknym czerwonym błyskiem a za chwilkę powtórzył. Karetka przejechała,
    światło zmieniło się na zielone wiec pojechałem dalej swoją drogą tylko
    zastanawiam się czy wyglądać fotki czy nie? A jeżeli przyjdzie to czy
    jest szansa żeby się od niej odwołać.
    Dla jasności:
    - na przejściu nie było pieszych
    - zebra jest na tyle duża, że nie zablokowałem przejścia dla pieszych
    - w żaden sposób nie utrudniłem ruchu innym użytkownikom drogi

    --
    Gregorius