eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzyczepa z wypożyczalni jedno koło R13 drugie R14 kłopot gotowy › Przyczepa z wypożyczalni jedno koło R13 drugie R14 kłopot gotowy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 29 Aug 2013 01:51:23 -0700 (PDT)
    Subject: Przyczepa z wypożyczalni jedno koło R13 drugie R14 kłopot gotowy
    From: Wkurzony <g...@g...com>

    Witam jak w temacie wypożyczyłem taką przyczepę i niestety to mniejsze koło
    rozsadziło, niestety nie dali zapasu stanąłem wczoraj na A2 ( cud że nie było
    karambolu).

    Ale nie mając za pasówki miałem kłopot, dzwoniąc po Autopomoc zapytali jakie koło
    potrzebne w tedy zorientowałem się że są zupełnie różne co prawda poprosiłem czy nie
    mieli by takiego jak to co zostało acz kolwiek, najchętniej załatwił bym sobie mały
    transport i przerzucił towar z przyczepy potem ją zostawił a właściciela firmę
    wypożyczającą powiadomił skąd ma sobie ją zabrać, i dalej niestety nie mogli mi
    pomóc z kołem nie mieli takiego no i byłem chyba naiwny załatwiłem transport
    przyczepy ściągnąłem do Ostrowa co kosztowało bagatela 700zł.
    Wypożyczający twierdzi że różnica wielkości kół na pewno nie zawiniła bo koło kręcą
    się na niezależnych łożyskach i nie ma tu jego winy, bo zapewne na coś najechałem i
    opona wybuchła co mnie dziwi bo przyczepa ważyła max 700kg a nie widziałem aby koła
    wybuchały przy takiej wadze i prędkości 90km/h.
    Zaraz pewnie ktoś napisze że moim obowiązkiem jest sprawdzić stan techniczny przed
    wyjazdem i sprawdzam światła, ciśnienie w oponach ale nie porównuję że są innejj
    wielkości na to bym nie wpadł że można coś takiego komuś wypożyczyć.

    Proszę o info czy Faktycznie różnica wielkości kół nie gra roli czy faktycznie
    najechanie na jakiś śmieć i co zrobić odpuścić czy jakoś faceta zmusić do pokrycie
    kosztów.

    Poniżej fotki które porobiłem gdy nudziło mi się

    [img]http://s4.ifotos.pl/img/DSC03161j_nwxesws.jpg/[
    /img]
    [img]http://s6.ifotos.pl/img/DSC03191j_nwxesqa.jpg[/
    img]