  • 1. Data: 2010-08-17 07:49:51
    Temat: [PrzezŚwiat.pl] Konkurs na fotografię z podróży
    Od: Bartek <p...@g...com>

    Witam,
    Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie na fotografię z podróży.
    Do wygrania kursy językowe wydawnictwa Edgard oraz książki "Poznanie
    Świata" Marco Polo.
    Szczegóły http://www.przezswiat.pl/konkurs .
    --
    Pozdrowienia
    Bartek

  • 2. Data: 2010-08-18 08:47:38
    Temat: Re: [PrzezŚwiat.pl] Konkurs na fotografię z podróży
    Od: smogg <s...@N...pl>

    homo sapiens o pseudonimie "Bartek" naskrobał/a:
> [...]
    > Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie na fotografię z podróży.
    > Do wygrania kursy językowe wydawnictwa Edgard oraz książki "Poznanie

    wysłałem zdjęcia ponad 24h temu i dalej ich nie ma na stronie... o co
    chodzi? Kolega wysłał i też nie ma nic jego.

    pozdrawiam
    smogg

  • 3. Data: 2010-08-27 11:50:06
    Temat: Re: Konkurs na fotografię z podróży
    Od: Bartek <p...@g...com>

    On 18 Sie, 10:47, smogg <s...@N...pl> wrote:
> [...]
    > wysłałem zdjęcia ponad 24h temu i dalej ich nie ma na stronie... o co
    > chodzi? Kolega wysłał i też nie ma nic jego.

    Przepraszam, miałem pewne opóźnienie z dodawaniem zdjęć. Zdjęcia już
    od jakiegoś czasu są na stronie konkursu :)
    Miałem też opóźnienie z czytaniem grupy ;)
    Pozdrowienia
    Bartek
    --
    www.przezswiat.pl/konkurs