  • 21. Data: 2017-05-17 19:18:32
    Temat: Re: Przewóz klamotów przyczepką jednoosiową a DMC
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak chcesz sie piwa napic to browar kupujesz?

  • 22. Data: 2017-05-17 19:22:04
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    j...@i...pl w

    > Maluchem się n126 ciągało :)
    > W Focusie niewiele brakuje - 695 kg bez hamulca.
    > Auris kombi - OIDP 385 kg :))

    Po raz kolejny napiszę -- słabe w krzyżu te nowe jeździdła są :O

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2017-05-17 21:39:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 May 2017 04:52:52 -0700 (PDT), WS napisał(a):
    > BTW ostatnio wozilem meble itp. na wies i po analizie pozyczenia
    > przyczepek w koncu wybralem takie cos:
    > http://www.kangoor.pl/furgony-megamax i 2 kursy w dzien
    > zaliczylem... najmniej roboty, z przyczepka lekka to bym pewnie
    > caly weekend jezdzil, jeden kurs to ~200km, wiec troche drozej niz
    > bym na pozyczenie przyczepy + dodatkowe paliwo wydal...

    Ale jakbys do tego podpial przyczepke, to by 1 kurs wystarczyl :-)

    Pomijam kwestie DMC, bo rzeczywistej to pewnie 3.5t nie przekroczyles,
    ale DMC sie liczy.

    J.

  • 24. Data: 2017-05-17 21:45:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 May 2017 01:15:47 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Ee już mi się odechciało w tej konfiguracji, nie miałem pojęcia że to takie
    > mecyje z tym są. Poszukam większej przyczepy albo jakiegoś busa,
    > trasa ma być 380km na pusto i potem z powrotem to samo z ładunkiem,
    > nie mam zamiaru pocić się przy każdym hamowaniu czy patrolu policmajstrów ;)

    Tak chyba bedzie najlepiej, bo z przyczepa jak nie masz doswiadczenia,
    to sie niepewnie jedzie, a busikiem mozna pomykac.

    Tym niemniej po przelozeniu 100kg do bagaznika powinno byc juz zgodnie
    z prawem, a i bezpieczniej.

    J.

  • 25. Data: 2017-05-17 21:52:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, May 17, 2017 at 9:40:02 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Ale jakbys do tego podpial przyczepke, to by 1 kurs wystarczyl :-)

    nie bylo haka ;)

    a... i w moim poprzednim tekscie jest skrot myslowy ;) na wies mam 100x2 ,
    musialbym 3-4 razy jechac z mala przyczepka (szczerze mowiac zdziwila mnie troche
    ladownosc tego busa, z zewnatrz nie wygladalo ile tam wlazi) , tak to pojechalem raz
    z wszystkim, drugi kurs to byl w inne miejsce, juz po krk, czyli odlegosc nie miala
    tu znaczenia

  • 26. Data: 2017-05-18 09:53:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 17 maja 2017 21:46:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Tym niemniej po przelozeniu 100kg do bagaznika powinno byc juz zgodnie
    > z prawem, a i bezpieczniej.

    Zgodnie z prawem co do przyczepki, ale osobówka ma max 450kg
    dla przyczepy bez hamulca, w tym jest większy problem.

    L.

  • 27. Data: 2017-05-18 14:21:25
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, May 18, 2017 at 9:53:13 AM UTC+2, Lisciasty wrote:

    > Zgodnie z prawem co do przyczepki, ale osobówka ma max 450kg
    > dla przyczepy bez hamulca, w tym jest większy problem.

    Pytalem juz skad ten wymog braku hamulca w lekkiej, zero odpowiedzi...

    np. tu http://www.kam-przyczepki.pl/wypozyczalnia/jednoosio
    we-lekkie/
    jest do wypozyczenia za 50PLN/dobe "Przyczepa HAMOWANA jednoosiowa dmc 750 kg"

  • 28. Data: 2017-05-18 17:57:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 18 maja 2017 14:21:27 UTC+2 użytkownik WS napisał:
    > Pytalem juz skad ten wymog braku hamulca w lekkiej, zero odpowiedzi...

    Wymogu nie ma, pro prostu mam taką, a konkretnie ojciec ma :>

    > np. tu http://www.kam-przyczepki.pl/wypozyczalnia/jednoosio
    we-lekkie/
    > jest do wypozyczenia za 50PLN/dobe "Przyczepa HAMOWANA jednoosiowa dmc 750 kg"

    Taa już szukam właśnie czegoś z hamulcem do wypożyczenia.

    L.

  • 29. Data: 2017-05-18 21:08:54
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, May 18, 2017 at 5:57:04 PM UTC+2, Lisciasty wrote:

    > Wymogu nie ma, pro prostu mam taką, a konkretnie ojciec ma :>

    ale Tomasz S. napisal, ze musi byc bez hamulca, wiec zastanawiam sie, czy znow gdzies
    jakiegos przepisu/rozporzadzenia/normy nie ukryli... ;)

  • 30. Data: 2017-05-18 21:12:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 18 maja 2017 21:08:56 UTC+2 użytkownik WS napisał:
    > ale Tomasz S. napisal, ze musi byc bez hamulca, wiec zastanawiam sie,
    > czy znow gdzies jakiegos przepisu/rozporzadzenia/normy nie ukryli... ;)

    Ah bo myślałem że to do mnie, że uparłem się koniecznie jechać przyczepką
    bez hamulca ;)

    Sprawdziłem jeszcze parametry RAV4 znajomego:

    o.1 800kg
    o.2 750kg

    podczas gdy moje verso:

    o.1 1300kg