  • 1. Data: 2010-04-16 09:11:20
    Temat: co się dzieje z grupą ?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Co sie dzieje z grupą a własciwie z wszystkimi grupami ? Korzystam z serwera
    TP SA i widze, że wiele grup które mój czytnik pobrał jest skasowanych a
    nowych nie widze.
    Czy ktoś wie co sie dzieje ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-16 09:21:29
    Temat: Re: co si? dzieje z grup? ?
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    W dniu 2010-04-16 09:11, mz pisze:
    > Witam
    > Co sie dzieje z grup? a w?asciwie z wszystkimi grupami ? Korzystam z serwera
    > TP SA i widze, ?e wiele grup kt?re m?j czytnik pobra? jest skasowanych a
    > nowych nie widze.
    > Czy kto? wie co sie dzieje ?

    Prawdopodobnie walnęło im coś i znikły w poniedziałek prawie wszystkie
    wpisy z kwietnia (przywrócili coś z Backupu?).

    Skasowałem w TB wszystko i od nowa sobie założyłem konto na TB do
    czytania Usenetu

  • 3. Data: 2010-04-16 09:22:40
    Temat: Re: co się dzieje z grupą ?
    Od: pawunio <p...@o...pl>

    On 16 Kwi, 09:11, "mz" <2...@w...pl> wrote:
> [...]
    > TP SA i widze, e wiele grup kt re m j czytnik pobra jest skasowanych a

    **********

    Szanowni Państwo,

    w związku z pracami związanymi z przeniesieniem usługi
    news.neostrada.pl na
    nową platformę sprzętową i programową (przełączenie nastąpi w dniu
    14.04.2010), mogą wystąpić utrudnienia w działaniu czytników grup
    dyskusyjnych.

    Problemy będą związane ze zmianą numeracji artykułów na serwerze i
    przejawiać
    się będą w postaci komunikatów o przedawnieniu wiadomości lub
    informacji o
    jej
    niedostępności na serwerze. W przypadku wystąpienia ww. symptomów,
    prosimy
    ponownie pobrać nagłówki z subskrybowanych grup.

    Dla przykładu: w czytniku Outlook Express należy nacisnąć ,,PPM'' na
    subskrybowanej grupie i wybrać ,,Właściwości''. Następnie przejść do
    zakładki
    ,,Plik lokalny'' i nacisnąć przycisk ,,Resetuj'', potem ,,OK''. Po
    wyjściu
    proszę pobrać na nowo nagłówki wiadomości. Czynności te należy
    powtórzyć dla
    każdej subskrybowanej grupy dyskusyjnej. W czytniku Mozilla
    Thunderbird
    należy
    nacisnąć ,,PPM'' na subskrybowanej grupie i wybrać ,,Właściwości''.
    Następnie
    przejść do zakładki ,,Synchronizacja'' i nacisnąć przycisk ,,Pobierz
    teraz'',
    potem ,,OK''. Po wyjściu program sam usunie i pobierze na nowo
    nagłówki
    wiadomości. Czynności te należy powtórzyć dla każdej subskrybowanej
    grupy
    dyskusyjnej.

    W przypadku innych czytników nie trzeba wykonywać dodatkowych
    czynności,
    bądź
    będą to czynności analogiczne do opisanych powyżej.

    Przeprowadzane zmiany mają na celu polepszenie jakości świadczonej
    przez
    Telekomunikację Polską S.A. usługi dostępu do grup USENET. Za
    ewentualne
    niedogodności przepraszamy.

    Z poważaniem,

    Telekomunikacja Polska S.A.

    **********

    Pozdrawiam
    p.

  • 4. Data: 2010-04-16 09:57:32
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    pawunio pisze:
    (...)

    > Z poważaniem,
    >
    > Telekomunikacja Polska S.A.

    Właśnie miałem podrzucić - informacja o tym wisi od 30 marca na
    pl.internet.komunikaty.