  • 11. Data: 2014-03-27 18:33:28
    Temat: Re: Przetwornica wysokiego napięcia - step-up vs flyback
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2014-03-27 09:09, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Na mojego czuja (!) to dławik do step-up przy takich warunkach powinien
    > być bardzo porządnie zrobiony, z poważnym uwzględnieniem elementów
    > pasożytniczych, bo pojemności dławika chyba mogłyby całkiem sporo
    > energii zjeść.

    Wurth ma dławiki wysokonapięciowe, np.:
    http://katalog.we-online.de/en/pbs/WE-TI_HV?sid=f564
    c944ac
    Szkoda tylko, że rdzeń nie jest zamknięty...

    No i nie wiem na czym polega ta "wysokonapięciowość" - więcej emalii na
    drucie?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 12. Data: 2014-03-27 18:33:29
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    > Nawet w Ferysterze...

    Zamówić w Ferysterze to każdy potrafi, nie każdy jednak np. wie,
    dlaczego tam powinien zamawiać, a nie kupować gotowych dławików zamiast
    transformatorów... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 13. Data: 2014-03-27 20:19:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dykus,

    Thursday, March 27, 2014, 6:33:26 PM, you wrote:

    > Z zamówieniem być może żaden, przede wszystkim chodzi o jego
    > rozproszenie, które tylko przeszkadza. W dławiku tego problemu nie ma.
    > No i czasem potrzeba kilku iteracji by ustalić ostateczną konstrukcję...

    Transformatora flyback? Bez żartów.

    > O właśnie. Co daje ten lepszy stosunek?

    Stabilną pracę.

    > Tzn. uzwojenie można podzielić na warstwy? Dławik też można rozdzielić
    > na dwa, trzy...

    Rób jak uważasz ale potem nie przychodź, że nie działa, tak jak sobie
    wymyśliłeś.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-03-27 20:20:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Dykus,

    Thursday, March 27, 2014, 6:33:29 PM, you wrote:

    > Zamówić w Ferysterze to każdy potrafi, nie każdy jednak np. wie,
    > dlaczego tam powinien zamawiać, a nie kupować gotowych dławików zamiast
    > transformatorów... ;)

    Absolutnie nie namawiam do kupowania transformatora dla LT3571 -
    napisałem wcześniej - to armata na wróble.

    --
    Best regards,
    RoMan