  • 1. Data: 2009-04-10 17:58:07
    Temat: Prześwietlamy Play
    Od: p...@g...com

    Play ostatnio ruszył z kampanią reklamową prześwietlając szczegóły
    konkurencji, informacje można zdobyć na stronie www.przeswietlamy.pl

    Ktoś tam jednak w Play dał ciała i udało się zarejestrować domenę
    www.prześwietlamy.pl (przez ś) gdzie jest prześwietlany sam Play.
    Jeśli ktoś nie potrafi wejść na ten adres, to wejdzie tu:
    www.xn--przewietlamy-qlc.pl

    Opisane tam zostało to, na co powinni zwrócić uwagę klienci Play.
    Drogie dla innych rozmowy do Play, niekorzystne rozliczanie pakietów w
    Play Fresh oraz zasięg Play Online.

    Jakby ktoś miał propozycje, na co jeszcze należy zwracać uwagę
    korzystając z Play, co może nadać się do prześwietlenia, proszę o
    propozycje.

    -P-

  • 2. Data: 2009-04-10 19:19:10
    Temat: Re: Prześwietlamy Play
    Od: dżozef <dżo...@o...pl[[wytnij]>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com
    [ciach bzdety]

    Przeswietl sobie mózg...

    josefff

    ps. PLONK

  • 3. Data: 2009-04-10 19:23:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-04-10 19:58, p...@g...com napisał:
> [...]
    >
    > Jakby ktoś miał propozycje, na co jeszcze należy zwracać uwagę
    > korzystając z Play, co może nadać się do prześwietlenia, proszę o

    A adresu email nie udało ci się założyć z "Ś"? no popatrz, jaki to
    jesteś poszkodowany... Dałeś ciała na całej lini ;-)

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-04-10 19:46:40
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

[...]

    Brawo...
    Proponuję też kilkukrotny kontakt z Obsługą Klienta.
    Styl, poziom, kompetencja...
    Tak sobie myślę, że super, że jest "rewolucja" - klient korzysta (i to
    klient raczej każdej sieci) więc jest ok.
    Ale już widzę te tasiemcowe dysputy za jakieś parę miesięcy, kiedy jeden,
    drugi, trzeci, będzie musiał przejść ten krok i zadzwonić do BOKu...
    Przerabiałem to z oczami jak spodki ze zdziwienia.
    Pozdr.
    sil

  • 5. Data: 2009-04-10 19:54:37
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    silesiac pisze:
> [...]
    > jeden, drugi, trzeci, będzie musiał przejść ten krok i zadzwonić do
    > BOKu... Przerabiałem to z oczami jak spodki ze zdziwienia.

    nagraj taką rozmowe i wystaw na youtube, pośmiejemy sie.... JAk sie
    rozniesie, to moze podniosą kompetencje bokistów.......

    ToMasz

  • 6. Data: 2009-04-10 19:55:43
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    > nagraj taką rozmowe i wystaw na youtube, pośmiejemy sie.... JAk sie
    > rozniesie, to moze podniosą kompetencje bokistów.......
    >
    > ToMasz

    ;-) pomysł dobry...
    ale ja już do nich nie zadzwonię - nie ma mowy
    życie mi miłe
    a i na ciśnienie trzeba uważać
    pozdr
    sil

  • 7. Data: 2009-04-10 21:01:55
    Od: p...@g...com

    Czarek napisał(a):

    > A adresu email nie udało ci się założyć z "Ś"? no popatrz, jaki to
    > jesteś poszkodowany... Dałeś ciała na całej lini ;-)

    Udało się, tylko czy masz wystarczająco dobrego klienta poczty aby
    tego adresu użyć? ;p

    my@prześwietlamy.pl

  • 8. Data: 2009-04-10 21:35:03
    Od: Mane <m...@w...pl>

    p...@g...com pisze:

    > Drogie dla innych rozmowy do Play

    Na to powinny zwrocic uwage osoby dzwoniace do Play :)

  • 9. Data: 2009-04-10 23:12:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    >Play ostatnio ruszył z kampanią reklamową prześwietlając szczegóły
    konkurencji, informacje można zdobyć na stronie www.przeswietlamy.pl

    Nie wiedzialem, ze moje 50-tysieczne Radomsko jest takim najpopularniejszym
    osrodkiem turystycznym.
    A tak wyglada z opisu uslugi Play On-line na tej stronie :)
    Moze jakis pensjonat trzeba bedzie otworzyc :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-04-13 17:36:18
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    dżozef wrote:

    > Przeswietl sobie mózg...
    >
    > josefff

    Play dostał małpiego rozumu, bo został lekko prześwietlony ha ha ha ha

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)