  • 111. Data: 2010-10-27 10:30:52
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 10-10-27 10:18, Arek (G) pisze:

    > A tymi nowszymi bmw i audi, których wszędzie pełno, to pewnie kosmici?

    Mam podobne spostrzezenia co do okolic Berlina oraz Zaglebia Rury. Tam
    praktycznie wszystko to Audi/BMW, troche mniej Mercow i zatrzesienie
    Opli, VW, Fordow. Co zauwazylem to szczegolnie z Audi upodobali sobie
    A6, widzialem chyba wszystkie mozliwe konfiguracje silnikowe +
    kolorystyczne + sedan/avant. Francuzy byly widywane aczkolwiek duzo
    rzadziej i byly to raczej samochody male (206, 307, Megane).

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej

  • 112. Data: 2010-10-27 10:34:00
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzšcych w diesle z zachodu....
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-27 01:47, p0li pisze:

    > nie walduś - dlatego się tam nie psuje bo trzebaby zebrac cały parking przy
    > centrum handlowym tych niemieckich pojazdów żeby było tyle elektroniki co w
    > jednym xm-ie z tamtych lat

    A w moim telefonie jest więcej tranzystorów, niż w 10 xm'ach i co
    czujesz podniecenie?

    Tak nawiasem, próbując zaprzeczać, sami przyznaliście, że Francuzi nie
    potrafią złożyć samochodu nawet ze sprawdzonych komponentów. Bo dziwne,
    że te same elementy w aucie innej produkcji po prostu działają.

    Aczkolwiek uogólnianie do francuzów jest sporym nadużyciem, każda firma,
    która przesadzi z elektroniką zaczyna mieć problemy. Francuzi chyba mają
    większe problemy z wyciąganiem wniosków.

  • 113. Data: 2010-10-27 10:34:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 10:28:40 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Nie wiem, ale w BMW albo VW nie włączają się wycieraczki, gdy opuszczasz
    > szybę, a światła stopu gdy naciśniesz na spryskiwacz. Nie wspomnę o
    > innych ciekawostkach tak charakterystycznych dla francuskiej motoryzacji.

    Nie, skądże, pierwsze BMW 7 E65 wcale nie stawały na poboczach, bo
    komputerowi coś się przywidziało...
    A w okularach wcale nie robiły się kosmiczne jaja z elektroniką, wcale

    > No tak, to, że w Algierze widziałeś parę francuzów to jest zajebiście
    > merytoryczny argument. Włodek poczytaj własne posty, tylko uważaj aby
    > szoku nie doznać.

    no co ty, po lekturze twoich już mi nic nie grozi, co najwyżej paw do
    kibla.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 114. Data: 2010-10-27 10:37:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 10:34:00 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Aczkolwiek uogólnianie do francuzów jest sporym nadużyciem, każda firma,
    > która przesadzi z elektroniką zaczyna mieć problemy. Francuzi chyba mają
    > większe problemy z wyciąganiem wniosków.

    Na szczęście są tu ludzie inteligentni i nie mają problemów z wyciąganiem
    wniosków, np. z jakże fachowego hasła o chińskiej elektronice we
    francuzach.
    Jakie jeszcze genialne teksty znawcy zapuścisz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 115. Data: 2010-10-27 11:24:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Uszkadzaja, szczegolnie w miejscach takich jak zawiasy itp. kiedy to
    > materialy i konstrukcja przejscia wiazki z kabiny do drzwi jest zle
    > dobrana/wykonana.

    Patrz Renault - nie wytrzymały 4 lat.

  • 116. Data: 2010-10-27 11:43:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 10:28, Arek (G) pisze:

    > Nie wiem, ale w BMW albo VW nie włączają się wycieraczki, gdy opuszczasz
    > szybę, a światła stopu gdy naciśniesz na spryskiwacz. Nie wspomnę o
    > innych ciekawostkach tak charakterystycznych dla francuskiej motoryzacji.

    LOL przeciez Przemek V. uczciwie pisal juz kilka razy o problemach z BMW
    np. tu: http://tiny.pl/hwgkm
    Ale to BMW wiec pewnie ma prawo miec humory, prawda?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 117. Data: 2010-10-27 12:02:27
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-27 10:37, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > francuzach.
    > Jakie jeszcze genialne teksty znawcy zapuścisz?

    Pewnie wierzysz w to, że francuska firma ma całą produkcję tylko we
    Francji, niemiecka w Niemczech itp. Gratuluję:)

    A.

  • 118. Data: 2010-10-27 12:05:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-27 10:34, Waldek Godel pisze:

    > Nie, skądże, pierwsze BMW 7 E65 wcale nie stawały na poboczach, bo
    > komputerowi coś się przywidziało...
    > A w okularach wcale nie robiły się kosmiczne jaja z elektroniką, wcale

    Ale dyskutujesz ze mną, czy z własnym wyobrażeniem tego co chciałbyś
    abym napisał?

    > no co ty, po lekturze twoich już mi nic nie grozi, co najwyżej paw do
    > kibla.

    W tym przypadku jest to komplement. Dzięki.

    A.

  • 119. Data: 2010-10-27 12:07:08
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-27 11:43, DoQ pisze:

    > LOL przeciez Przemek V. uczciwie pisal juz kilka razy o problemach z BMW
    > np. tu: http://tiny.pl/hwgkm
    > Ale to BMW wiec pewnie ma prawo miec humory, prawda?

    Fakt, uogólnianie, na podstawie jednostkowych przypadków, to jest coś co
    wszyscy uwielbiamy, zwłaszcza w usenecie:)

    A.

  • 120. Data: 2010-10-27 12:12:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-27 12:07, Arek (G) pisze:

    > Fakt, uogólnianie, na podstawie jednostkowych przypadków, to jest coś co
    > wszyscy uwielbiamy, zwłaszcza w usenecie:)

    Acha, uwazasz ze jestes bardziej wiarygodny ze swoim francuzem
    wyposazonym w chińska elektronikę?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com