  • 1. Data: 2010-10-26 09:51:47
    Temat: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    ... od dziadka, co to tylko do kościoła raz w tygodniu.
    http://www.peugeot-klub.pl/forum/viewthread.php?thre
    ad_id=25503&pid=220868#post_220868

    Wrzucam tu, bo może to uratuje komuś 4 litery.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2010-10-26 10:10:15
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zacho=?UTF-8?B?ZHUuLi4u?=
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-26 09:51:47 Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Wrzucam tu, bo może to uratuje komuś 4 litery.

    Wczoraj człowiek z forum kupował u mnie xcarlinka,
    do "nowo" zakupionej Mazdy6. 2003 rok, diesel,
    202 000 km.

    Jak do mnie jechał, dostał od człowieka z ASO info mailem,
    z globalnej bazy danych, że w 2008 roku miała naklepane
    400 000 km. Czyli pewnie taksówka, z 5-letnim lizingiem,
    bo potem się ślad urywa. Wpisy były od 2005 (od wtedy
    działa baza globalna), średnio 80 000 km rocznie robiła.
    Ludzie bajki piszą, inni w to wierzą. Jak dzieci.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2010-10-26 10:42:01
    Temat: Re: [Przestroga] Dla wierzących w diesle z zachodu....
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Wrzucam tu, bo może to uratuje komuś 4 litery.

    A potem bedą jęki "w peżocie przy 180tys zużywa się to co w normalnym
    samochodzie przy 350.000"

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2010-10-26 10:51:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-26 10:42, DoQ pisze:

    > A potem bedą jęki "w peżocie przy 180tys zużywa się to co w normalnym
    > samochodzie przy 350.000"

    Dokładnie.

  • 5. Data: 2010-10-26 11:09:09
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    > A potem bedą jęki "w peżocie przy 180tys zużywa się to co w normalnym
    > samochodzie przy 350.000"

    A myslisz, że tylko Peugeotom zaniza sie przebiegi? Proceder ten dotyczy
    przede wszystkim aut niemieckich.

  • 6. Data: 2010-10-26 11:09:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > A potem bedą jęki "w peżocie przy 180tys zużywa się to co w normalnym
    > samochodzie przy 350.000"

    Ale ten "normalny" sciagniety od emeryta bedzie mial tak naprawde 600.000
    naklepane, wiec nadal lepiej wypada.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-10-26 11:17:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > A potem bedą jęki "w peżocie przy 180tys zużywa się to co w normalnym
    > samochodzie przy 350.000"

    To tylko w pugach kręcą liczniki, a w innych nie? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-10-26 11:17:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 11:09, kurdybanek pisze:
    > A myslisz, że tylko Peugeotom zaniza sie przebiegi? Proceder ten dotyczy
    > przede wszystkim aut niemieckich.

    Zawsze tak sobie nadinterpretujesz?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 9. Data: 2010-10-26 11:18:20
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 11:09, kamil pisze:

    > Ale ten "normalny" sciagniety od emeryta bedzie mial tak naprawde
    > 600.000 naklepane, wiec nadal lepiej wypada.

    Milion pińcet bez mała będzie miał.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 10. Data: 2010-10-26 11:19:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-10-26 11:17, to pisze:

    > To tylko w pugach kręcą liczniki, a w innych nie? ;)

    Tylko pugi sie psuja, we folcwagenie kazda usterka to przeciez zuzycie
    eksploatacyjne:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com