    From: " km" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Przeróbka kurtki tak,aby membrana zrobiła się wypinana
    Date: Fri, 15 Jan 2010 14:55:59 +0000 (UTC)

    Witam koleżanki i kolegów,
    jestem średnio szczęśliwym użytkownikiem kurtki Modeka Downtown.
    Kurtałka niedroga,440PLN kupiona rok temu.
    Sprawuje się poprawnie,za takie pieniądze niczego więcej nie można oczekiwać.
    Jedyną,ale za to fundamentalną wadą tego ubioru jest brak wypinanej membrany,
    powoduje to dyskomfort w temperaturach powyżej 20.stopni.
    Rozwiązaniem jest kupno kurtki z wypinaną membraną (wiadomo),
    lub przeróbka kurtki posiadanej.
    Pytanie:czy jest to możliwe?
    Ktoś to robił u krawcowej/krawca?
    Jaki koszt przeróbki,ewentualnie komfort użytkowania po takiej
    operacji?
    Szkoda mi kupować nową kurtkę dla jednego tylko elementu,
    wolałbym zaoszczędzoną kasę puścić przez rurę wydechową... :)
    dzięki.