  • Data: 2010-01-15 15:09:57
    Temat: Re: Przeróbka kurtki tak,aby membrana zrobiła się wypinana
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-15, km <b...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Witam koleżanki i kolegów,
    > jestem średnio szczęśliwym użytkownikiem kurtki Modeka Downtown.
    > Kurtałka niedroga,440PLN kupiona rok temu.
    > Sprawuje się poprawnie,za takie pieniądze niczego więcej nie można oczekiwać.
    > Jedyną,ale za to fundamentalną wadą tego ubioru jest brak wypinanej membrany,
    > powoduje to dyskomfort w temperaturach powyżej 20.stopni.
    > Rozwiązaniem jest kupno kurtki z wypinaną membraną (wiadomo),
    > lub przeróbka kurtki posiadanej.
    > Pytanie:czy jest to możliwe?
    > Ktoś to robił u krawcowej/krawca?

    Watpie aby sie tak dalo, moja luba ma kurtke bez membrany i z tego co sie
    przygladalem raczej bedzie to ciezkie do zrealizowania i ciezko cokolwiek
    powiedziec o efekcie koncowym - poza tym jak chcesz zapinac pozniej ta
    membrane? Nie wiem czy widziales model z membrana, membrana jest przypinana
    w rekawach a do kurtki mocowana zamkiem na kolo tak jak ocieplana podpinka
    a do tego ma osobny zamek z klapa na rzep.

    Tez mam kurtke Modeki jednak kupilem z wypinana membrana bo przewidzialem
    ze przyda sie ten ficzer :-) Dalem bodajze 590 PLN czyli nie duzo wiecej
    i oplacilo sie. Przydaje sie to jedynie w miescie, w trase nawet w lecie
    membrane wpinam i otwieram sobie wentylacje.

    --
    Artur
    ZZR 1200