-
11. Data: 2011-10-20 13:10:26
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-10-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
>
> A to owszem dosc typowe - jedna cewka mocna, i wylaczana po
> przestawieniu.
> Podtrzymujaca znacznie slabsza.
>
Czy wy nie wymagacie za duzo od chinczykow? ;-) U mnie nie ma zadnego
sterownika oprocz jakiegos tranzystora bodaj ktory steruje
elektromagnesem.
>
> Aha - dymilo ci z cewki ? Moze po prostu po przestawieniu palnil
> podrzewal jakis kawalek plastiku, ktorego nie powinien ?
>
Ja bym bardziej podejrzewal wlasnie ta wersje, koledze jak cos tam sie
odkrecilo to bardzo efektowny dymek lecial.
>
> Tym niemniej zakladam ze jakos sie postarali dobrze odzwierciedlic H4.
>
Pytanie, na ile im to wyszlo? ;-)
>
> Zaraz .. wlokno dlugich nie jest w H4 zgiete w U ?
>
Nie.
http://www.tuning.shop.pl/photo/product_info/c/2/4/1
_c243fdc3b769.jpg
--
Artur
ZZR 1200
-
12. Data: 2011-10-20 13:10:46
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: "Arbiter" <n...@h...com>
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:j7ov1i$ac8$1@news.onet.pl...
> A to owszem dosc typowe - jedna cewka mocna, i wylaczana po przestawieniu.
Jest tam jedna cewka - bo rozbierałem. Całość wykonana karygodnie i brak
precyzji. rdzeń przesuwa się z oporami, prowadnica jest nierówna.
> Winny bylby wylacznik ... a moze ten kapturek na ktory nie bylo miejsca ?
> Zablokowal ruch o brakujacy milimetr i sie nie wylaczylo.
nie no nie zablokował:) Przecież bym widział i tego uniknął.
> Aha - dymilo ci z cewki ? Moze po prostu po przestawieniu palnil podrzewal
> jakis kawalek plastiku, ktorego nie powinien ?
też tak myślałem że to ciepło od palnika ale okazało się, że sama cewka
grzeje i izolacja z niej dymi
> Tym niemniej zakladam ze jakos sie postarali dobrze odzwierciedlic H4.
słabo postarali. Problemem jest precyzja wykonania. Sam pomysł jest dobry
> Zaraz .. wlokno dlugich nie jest w H4 zgiete w U ?
nie jest.
>>Robiłem jeszcze test przy całkowitym demontazu tego daszka - był goły
> No coz, oryginalne H4 maja troche lakieru na bance i jakos wystarcza.
> Inne samochody maja z kolei jakies bardzo fikusne kapturki.
tu miałem na myśli ze zdjąłem całą przesłonę o tak
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18301.Bixenon.bez.
przeslony
efekt był taki
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18302.Bixenon.H4.b
ez.przeslony
vs efekt z wbudowaną przesłoną
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18299.Bixenon.H4.L
ow.beam
vs po moim tuningu
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18294.H4.bixenon.L
ow.modified
-
13. Data: 2011-10-20 13:18:26
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-10-20, Arbiter <n...@h...com> wrote:
>
>> No coz, oryginalne H4 maja troche lakieru na bance i jakos wystarcza.
>> Inne samochody maja z kolei jakies bardzo fikusne kapturki.
>
> tu mia?em na myli ze zdj??em ca?? przes?one o tak
> http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18301.Bixenon.bez.
przeslony
>
A moze to kwestia wlasnie tej przeslony wykonanej z jakiegos metalu
ktore generuje odbicie swiatla niewiadomojakigdzie?
--
Artur
ZZR 1200
>
-
14. Data: 2011-10-20 13:22:10
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: "Arbiter" <n...@h...com>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:j7p022$b5n$6@node2.news.atman.pl...
> A moze to kwestia wlasnie tej przeslony wykonanej z jakiegos metalu
> ktore generuje odbicie swiatla niewiadomojakigdzie?
nie no, nie ma co gdybac, przeciez opisalem w galerii co jest przyczyną
chodzi o tą szparę. Po jej zasłonięciu wiązka jest już poprawna
http://swiatla.arbiter.pl/zdjecie/18288.H4.Bixenon
-
15. Data: 2011-10-20 13:35:52
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: "Arbiter" <n...@h...com>
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:j7ouhj$8d8$1@news.onet.pl...
> A to nie wiedzialem, myslalem ze tylko zaslonke przestawiaja.
okazuje się ze są takie co ruszają i bańka i przesłonką
http://img02.allegroimg.pl/photos/oryginal/18/59/15/
58/1859155863
prawdopodobnie w etj nie bedzie problemu....
-
16. Data: 2011-10-20 13:52:30
Temat: off
Od: "PM" <x...@w...pl>
masz hondę sh125i ?
kiedyś rozwazałem zakup, możesz odpowiedziec na 3 pytania?
jakie masz spalanie w miescie?
jaką prędkość rozwijasz?
jest tam alternator?
-
17. Data: 2011-10-20 14:11:37
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: to <t...@x...abc>
begin AZ
> Ja mam w motocyklu podwojna lampe z gladkim szklem na H4. Dziala dobrze,
> moze odciecie nie jest takie piekne jak na halogenie ale nie oslepia.
To pewnie tylko Tobie tak się wydaje. Jak widzę takiego inteligentnego
inaczej z motorkiem, to włączam mu ~to samo w moim aucie. Ciekawego, czy
rozumieją aluzję.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
18. Data: 2011-10-20 14:13:05
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: AZ <a...@g...com>
On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:
>
> To pewnie tylko Tobie tak się wydaje. Jak widzę takiego inteligentnego
> inaczej z motorkiem, to włączam mu ~to samo w moim aucie. Ciekawego, czy
> rozumieją aluzję.
>
Mnie sie nie wydaje bo po zamontowaniu pojechalem sprawdzic specjalnie
na SKP i jakos nikt dlugimi mi nie daje.
--
Artur
ZZR 1200
-
19. Data: 2011-10-20 14:24:25
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: to <t...@x...abc>
begin AZ
> Mnie sie nie wydaje bo po zamontowaniu pojechalem sprawdzic specjalnie
> na SKP
Tam gówno mogą sprawdzić.
> i jakos nikt dlugimi mi nie daje.
Bo już się przyzwyczaili, że co drugi kretyn na motorku jeździ na długich
czy z jakimś wiejskim xenonem.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
-
20. Data: 2011-10-20 14:26:35
Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2011-10-20 14:24, to pisze:
> begin AZ
>
>> Mnie sie nie wydaje bo po zamontowaniu pojechalem sprawdzic specjalnie
>> na SKP
>
> Tam gówno mogą sprawdzić.
Do tego musieliby chcieć.
>> i jakos nikt dlugimi mi nie daje.
>
> Bo już się przyzwyczaili, że co drugi kretyn na motorku jeździ na długich
> czy z jakimś wiejskim xenonem.
I patologia kwitnie w najlepsze.