  • Data: 2017-08-02 02:17:09
    Temat: Przerabiał ktoś wiertarkę na aku litowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dawno nie majsterkowałem z niczym ale przy okazji tego,
    że zamontowałem sobie haka holowniczego do Passata
    okazało się, że moja fajna wiertarka, z futerkiem 1/2"
    i udarem, ma obie baterie akumulatorów NiCd całkowicie
    kaput... Nie ładują się wcale.

    Czy ktoś przerabiał temat przełożenia tam ogniw litowych?

    Szkoda wiertarki (praktycznie nowej) wyrzucać a kupno
    nowych NiCd przy mojej czestotliwości używania wiertarki
    oznacza że wydam $40 za sztukę i znowu zniszczę je po
    roku nieużywania...