  • Data: 2010-08-27 20:36:16
    Temat: Przeniesienie numeru do kolejnego z rzędu operatora
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bry,
    szukałem ale nie znalazłem ;) a raczej nie miałem czasu aby dowiadywać
    się w BOK-ach, przepraszam.

    Sytuacja jest prosta:
    Numer od operatora A. Został przeniesiony do operatora B. Naszło mnie
    aby na kilka miesięcy, no może rok cały nawet migrować nr do operatora
    C.
    Czy numer powinien wrócić do opa A i dopiero wtedy zostać "na drugi
    dzień" przeniesiony do opa C, czy też op C weźmie numer od opa B i
    pierwotnemu operatorowi nic do tego?

    Co na ten temat mówi prawodawstwo a jakie są Wasze doświadczenia?

    M.