  • 1. Data: 2012-03-02 00:21:41
    Temat: Przelewy sms orange na allegro to żadna okazja! ;)
    Od: Kordi <k...@g...com>

    Witam,

    Dawnno tu nie pisałem...

    Może przyda się komuś kto ma prepaid orange. Krótkie wyjaśnienie
    dlaczego przelewy sms z allegro to, żadna okazja... Zaznaczam, że
    jeszcze nie testowałem, że wszystko działa jak należy i będę to robił
    w sobotę... dlaczego w sobotę? Poczytajcie:

    Zakładam taryfę orange go (każda inna też może być - różnić się będzie
    tylko bonusami).

    Kupujemy na allegro dwie zdrapki 25 zł i 100 zł (jedna za 23 zł druga
    za 93 zł). Nasz wydatek to: 116 zł.

    Aktywujemy następujące promocje: masz za staż, skarbonka, sobota,
    minuty za minuty, co druga minuta gratis, hiperodnowa, pogadajcie
    sobie, minuty za minuty

    Następnie ładujemy konto zdrapką 23 zł i w sobotę zdrapką 100 zł.

    Co dostajemy w zamian: 25 zł z pierwszego doładowania, 100 +110 zł z
    drugiego, 10-30 zł z masz za staż (w zależności od stażu w sieci - ja
    mam 3 lata, więc dla przykładu uwzględnie 30 zł), 6,25 zł na skarbonkę
    (9,4 jeżeli przelejmy na konto promocyjne), 120 minut do wszystkich
    sieci z promocji - minuty non stop (warte są one 120 x 0,29 gr = 34,8
    zł)

    Podliczmy wydaliśmy: 116 zł
    Dostajemy doładowania warte: 219 zł

    Inaczej mówiąc za każdą złotówkę wydaną dostajemy 1,88 zł w
    doładowaniach. (Tylko skarbonkowe doładowania są na koncie
    promocyjnym, jeżeli się nie mylę)

    Do tego jeszcze są bonusy: 60 dni bezpłatnych rozmów na 3 numery w
    orange w promocji pogadajcie sobie, co drugą minutę gratis i trochę
    darmowych minut do orange z hiperodnowy i minuty za minuty.

    Trochę to skomplikowane, ale mi się i tak podoba :).

    Większość z podanych promocji NIE DZIAŁA Z PRZELEWAMI SMS. Stąd też
    tytuł mojego tematu.

    Pozdrawiam,
    Kordi