  • 1. Data: 2009-09-04 18:58:34
    Temat: Przełącznik bezdotykowy
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W odkurzaczu mam włącznik, którego nie trzeba nawet dotykać, żeby
    włączyć. Wygląda jak kawałek jednolitego plastiku. Wystarczy zbliżyć
    palec na odległość kilku milimetrów, żeby urządzenie się włączyło. Jak
    nazywa się taki typ włącznika i gdzie mogę zasięgnąć o nim więcej
    informacji?

  • 2. Data: 2009-09-04 20:29:30
    Temat: Re: Przełącznik bezdotykowy
    Od: Virus_7 <virus_7@usun_to.gazeta.pl>

    XYZ pisze:
> [...]
    > palec na odległość kilku milimetrów, żeby urządzenie się włączyło. Jak
    > nazywa się taki typ włącznika i gdzie mogę zasięgnąć o nim więcej

    Bezdotykowy ;) albo pojemnościowy.

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____