  • 11. Data: 2015-02-10 20:36:56
    Temat: Re: Przekręt kongijski
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Jak te wpływy się rozkładają? Powiedzmy, że dzwonię do Kongo i dostaję
    > rachunek 4 zł/min. Do kogo mogą te pieniądze trafić?

    Do wszystkich operatorow w lancuszku. Po to skraca sie lancuszek i stawia
    punkty styku, zeby eliminowac posrednikow i wiecej zarobic lub obnizyc ceny.
    Wracajac do motywu: skoro u nas mialy miejsce wielkie przewaly, pardon,
    "spory miedzyoperatorskie na tle rozliczen", to w takim Kongo w koncu tez na
    to wpadli, zeby troche ruchu wygenerowac. A swoja droga, ciekaw jestem, czy
    w naszych realiach daloby sie dopasowac (i skutecznie przeprocesowac) zarzut
    dla takiego procederu, tzn. masowego dzwonienia do ludzi w przeswiadczeniu,
    ze oddzwonia i pozwola zarobic na polaczeniach przychodzacych.

  • 12. Data: 2015-02-10 23:07:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 13:44:51 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W ogóle można zarabiać pieniądze uczciwą pracą. Ale to są nudne przypadki,
    > my się tutaj takimi nie zajmujemy.

    Swiadczysz uczciwa, i naganiasz sobie zysk nieuczciwa

    > I polski operator kupi taką usługę, która nie obejmuje połączeń do
    > całego Kongo, tylko do wybranych numerów? Przypuszczam, że wątpię.

    Jesli cena bedzie lepsza ... czemu nie ?

    > To szczegół techniczny. Nie wiem, czy tam to ma sens finansowy. Poza
    > tym, to by trzeba tam jeździć i na miejscu pilnować interesu, a to
    > jest swoiste przeżycie (znam takiego, co latał tam wielokrotnie).

    Sa jeszcze rodziny, wspolnicy ...

    > Najlepiej żeby się dogadać na tranzytowanie tylko tego jednego numeru
    > (czy dziesięciu albo stu), który służy do przekrętów.

    Tak nie namowisz. Ale na cala strefe, czemu nie.
    A moze i namowisz ...

    > Ale jak ich na to namówić?

    Panie kierowniku, jest taki maly interes do zrobienia ...

    J.