-
X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr950747vke.4.1518076422768; Wed, 07 Feb
2018 23:53:42 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.158.65 with SMTP id h62mr950747vke.4.1518076422768; Wed, 07 Feb
2018 23:53:42 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!q21-v6n
o524988qtn.1!news-out.google.com!u51ni374qtk.1!nntp.google.com!t22-v6no521456qt
b.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 7 Feb 2018 23:53:42 -0800 (PST)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=156.67.127.240;
posting-account=v2ktiAkAAAA40dkPm0TYX-JJOlOA4k2g
NNTP-Posting-Host: 156.67.127.240
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Przeklejone z internetu : konferencja z w sprawie Tesli
From: Bolko <s...@g...com>
Injection-Date: Thu, 08 Feb 2018 07:53:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 57
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624502
[ ukryj nagłówki ]Z konferencji z Elonem:
- są 4 strefy produkcji Modelu 3, dwie robi "ktoś inny" (Panasonic) i jedna z tych 2
nie działała - Tesla musiała poprawić po Panasonicu i zrobić coś co zajmuje 18
miesięcy w 6 miesięcy i udało im się;
- Tesla Gruhman kończy produkcję linii, która mimo tego że będzie mniejsza, będzie
działać lepiej niż obecne 3 linie;
- rozważają wycieczki do fabryki dla inwestorów, żeby ci lepiej zrozumieli cały
proces;
- na jednej z linii produkcja jest w połowie zautomatyzowana, a w połowie opiera się
na robotnikach - pozostałe 3 są zautomatyzowane;
- nowe linie produkcyjne ruszają w przyszłym miesiącu - są działające i przetestowane
już w Niemczech, teraz są na etapie transportu do USA;
- to ma im dać produkcję 2.000/2.500 tygodniowo;
- następny "blocker" jest w fabryce we Fremont, ale też są na dobrej drodze do
rozwiązania;
- Tesla nie szuka nowego CEO, ale jeśli pojawi się ktoś "wybitny", to Elon chętnie
odstąpi mu stanowisko zostając CTO (Dyrektorem Technicznym), bo to bardziej lubi;
- nowe informacje o Model Y w 3 lub 4 kwartale;
- w tym roku zaczną już inwestować pieniądze w moce produkcyjne Modelu Y;
- spodziewają się, że produkcja Semi może sięgnąć 100.000 rocznie gdzieś w okolicach
2022;
- mogą przekroczyć osiągnięcia prototypu Semi;
- Tesla jest dalej przekonana, że nie potrzebuje LIDARa i że długofalowo LIDAR to złe
rozwiązanie - nie pozwala np odczytywać znaków czy przenikać przez śnieg;
- co do przejazdu od wybrzeża do wybrzeża - jest bardzo zadowolony z postępów, ale
chcą to zrobić raz, a dobrze - bez "hacków" w oprogramowaniu;
- planuje, że zrobią to w ciągu najbliższych 3-6 miesięcy - od razu będzie też wtedy
dostępny dla klientów;
- widzą miejsca na poprawę szybkości produkcji w miejsca w których nie widzi
konkurencja;
- zakładają, że bedą w sytuacji, że prędkość będzie tak duża, że problemem będzie
opór powietrza;
- spodziewają się produkcji Modelu Y na poziomie 1.000.000 sztuk rocznie;
- ich celem jest fabryka, która ma mało ludzi na linii produkcyjnej, ale dużo we
wsparciu produkcji;
- Model 3 jest łatwiejszy w produkcji niż konkurencja, a Model Y będzie jeszcze
łatwiejszy;
- linia produkcyjna jest tak "gęsta" i szybka, że problemem staje się dostarczanie
tam zasobów wystarczająco szybko;
- chcą zbudować tunel we Fremont do transportu siedzeń, bo produkowane są w osobnym
budynku i pozbędą się potrzeby ładowania i rozładowywania ciężarówek;
- wierzą, że mogą dojść do 600k Modelu 3 i 100k Modelu S i X we Fremont;
- z obecnymi komputerami są w stanie w autopilocie uzyskać lepszy poziom niż
człowiek, ale nie wiedzą, czego będą wymagać
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.18 10:09 p...@g...com
- 08.02.18 10:18 Jacek Maciejewski
- 08.02.18 10:30 Myjk
- 08.02.18 12:15 abn140
- 08.02.18 22:19 Mateusz Bogusz
- 08.02.18 23:13 RadoslawF
- 09.02.18 10:39 Myjk
- 09.02.18 14:29 Jacek Maciejewski
- 10.02.18 22:24 Pszemol
- 11.02.18 08:01 Kris
- 11.02.18 10:20 Myjk
- 12.02.18 20:23 Pszemol
- 12.02.18 22:44 Zenek Kapelinder
- 13.02.18 06:15 Kris
- 13.02.18 10:00 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=