  • Data: 2012-08-07 11:30:49
    Temat: Przekierowanie 301 a adresy
    Od: "Janusz" <J...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zrobiłem sobie w .htacces przekierowanie 301 z index.php?costam=xxxx... na
    adresy bez index.php, czyli /?costam=xxx.

    Mam w zwiazku z tym pytanie - jak tworzyc nowe linki?
    Do tej pory uzywalem

    href=index.php?costam=xxxx. Teraz uzywac

    href=?costam=xxxx czy moze href=/?costam=xxxx ?

    Nie jestem pewien ktora opcja jest poprawna.

    Mam jeszcze drugie pytanko - po uruchomieniu mojego adresu www chrome na
    koncu doklada slash, a firefox i opera go nie wyswietla. Tak ma byc czy
    powinienem jakos zrobic przekierowanie z adresu bez slasha na taki ze
    slashem?

    Pozdrawiam,
    Janusz.