  • 11. Data: 2009-10-18 20:37:10
    Temat: Re: Przeka?nik z cewk? na 230 V
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A probowales w druga strone ? Stycznik na 12V DC wysterowac z 24V AC ?

    Nie, wydało mi się to zbyt _szatańskie_ :)
    Swoją drogą ze stycznikiem pewnie by przeszło, no może nie z każdym. Mam
    za to taki, na którym jest napisane 24V AC/DC i faktycznie tak się
    zachowuje.

    Miłego, Jarku.
    __
    Pzd, Irek.N.

  • 12. Data: 2009-10-18 20:54:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Oct 2009 22:37:10 +0200, Irek N. wrote:
    >Nie, wydało mi się to zbyt _szatańskie_ :)
    >Swoją drogą ze stycznikiem pewnie by przeszło, no może nie z każdym.

    Niektore wrednie bucza :-)

    >Mam za to taki, na którym jest napisane 24V AC/DC i faktycznie tak się
    >zachowuje.

    A ma taki polpierscionek na rdzeniu ?
    Bo on w zasadzie nie przeszkadza w DC.

    J.

  • 13. Data: 2009-10-18 21:39:58
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A ma taki polpierscionek na rdzeniu ?
    > Bo on w zasadzie nie przeszkadza w DC.

    Nie mam pojęcia jak magnetowód zrobili, ale zapewne ma. Ciekawy za to
    musi być zapas w sile kotwy, skoro indukcyjność uzwojenia niczego nie
    zmienia.

    Miłego.
    __
    Pzd,Irek.N.

  • 14. Data: 2009-10-19 15:03:30
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Nie mam pojęcia jak magnetowód zrobili, ale zapewne ma. Ciekawy za to musi
    > być zapas w sile kotwy, skoro indukcyjność uzwojenia niczego nie zmienia.

    Banalne rozwiązanie. Stycznik jest na napięcie stałe. Zasilanie podawane
    jest przez mostek prostowniczy. Więc mu wszystko jedno. Przynajmniej tak
    widziałem w "siemensie".

    --
    Desoft

  • 15. Data: 2009-10-19 19:35:50
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Banalne rozwiązanie. Stycznik jest na napięcie stałe. Zasilanie podawane
    > jest przez mostek prostowniczy. Więc mu wszystko jedno. Przynajmniej tak
    > widziałem w "siemensie".
    Możliwe, możliwe, co prawda to ABB jest, ale kto ich tam wie. Kostka
    trochę drogawa, więc nie będę rozbierał* :)

    Miłego.
    __
    Pzd, Irek.N.
    * jak mnie najdzie - to pomierze