  • 401. Data: 2009-07-26 09:34:52
    Temat: Re: Przejscie z analoga na cyfre - boolii
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    greenman pisze:

    > Tu juz znowu przechodzimy do roznic w megapikselach
    > i dostepnosci szerokich szkiel.

    Nie, nigdzie nie przechodzimy tylko mówimy o tym, że na hd nie widać
    różnicy.
    Sprawa szkieł, go, wygody, rozmiary, waga, szybkość itd to zupełnie inne
    problemy i tu nikt się nie upiera, że nie ma różnicy.

    > Nie znam ani jednego amatora, ktory kupil lustrzanke aby pozniej
    > ogladac wyniki swojej pracy wylacznie na telewizorze.

    Nie kombinuj, mówiłeś o telewizorze, a wszyscy mówili, że tam nie widać
    różnicy. Jak wyjdziemy z telewizora to będzie co innego.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 402. Data: 2009-07-26 12:39:54
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał

    > Nie, nigdzie nie przechodzimy tylko mówimy o tym, że na hd nie widać różnicy.
    > Sprawa szkieł, go, wygody, rozmiary, waga, szybkość itd to zupełnie inne problemy i

    > tu nikt się nie upiera, że nie ma różnicy.

    Ja widze roznice.
    I nie upieram sie, czy ta roznica wynika z wiekszej o 1EV dynamiki,
    czy z lepszego ustawienia oprogramowania - dla mnie to fakt.
    ---

  • 403. Data: 2009-07-26 13:01:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    greenman pisze:

    > Ja widze roznice.

    Zrobilibyśmy test i wyszłaby prawda tylko mi się nie chce znowu. Zresztą
    może będzie okazja.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a z tv dowiedziałem się, że mam łupież, cellulit, żółte zęby i puszczam
    bąki/

  • 404. Data: 2009-07-26 13:21:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 14:39:54 +0200, greenman napisał(a):

    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał

    > Ja widze roznice.

    Masz zatem bogatą wyobraźnię. Ale nie martw się, audiofile słyszą różnice w
    dźwięku jak podłożą porcelanowy klocek pod kable, więc nie jesteś sam.

    > I nie upieram sie, czy ta roznica wynika z wiekszej o 1EV dynamiki,
    > czy z lepszego ustawienia oprogramowania - dla mnie to fakt.

    Istnieje też szansa, że dalej nie doczytałeś, że chodzi o obraz na TV HD.

  • 405. Data: 2009-07-26 17:10:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    greenman wrote:
    > Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał

    > Ja widze roznice.
    > I nie upieram sie, czy ta roznica wynika z wiekszej o 1EV dynamiki,
    > czy z lepszego ustawienia oprogramowania - dla mnie to fakt.

    a czemu uważasz że te podjarane łądneijsze kolory są lepsze?

    może one są gorsze bo są podjarane a powinny być obojętne.

    kompakty też dają zwykle podkręcone kolorki pod publiczkę.

  • 406. Data: 2009-07-26 17:11:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 407. Data: 2009-07-26 17:55:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 19:11:14 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > on to napisał :)

    No to nieprzeczytanie tego wymagało szczególnych zdolności chyba :)

  • 408. Data: 2009-07-26 20:19:54
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Marek Dyjor napisał:

    > a czemu uważasz że te podjarane łądneijsze kolory są lepsze?

    Bo generalnie ludzie wolą bardziej jaskrawe kolory. Tak jesteśmy
    "okablowani".

    m.
    --
    Oprócz świra trzeba jeszcze mieć talent.
    - Maciej Bojko

  • 409. Data: 2009-07-26 22:26:29
    Od: "greenman" <e...@f...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał

    > a czemu uważasz że te podjarane łądneijsze kolory są lepsze?
    > może one są gorsze bo są podjarane a powinny być obojętne.
    > kompakty też dają zwykle podkręcone kolorki pod publiczkę.

    Chlopaki, koncze ta bezsensowna dyskusje, bo nie moge nic za to,
    ze wasza teoria rozmija sie zbyt mocno z praktyka.
    Moze jakies lepsze tvLCD kupcie (10 bit), albo co - nie wiem...
    Jesli uwazacie, ze dynamika/kolory o ktorych wspomnialem sa
    tylko "podjarane" i wg waszych - opartych na "obiektywnych
    przemysleniach" opinii - pod publiczke, to jesli sami tego
    nie sprawdziliscie - moze zajrzycie sobie na ponizsza stronke
    i zobaczcie jaki amatorski sprzet w kategorii "Color Depth"
    znajduje miejsce posrod w pelni profesjonalnych urzadzen:
    http://www.dxomark.com/index.php/eng/DxOMark-Sensor/
    %28metrics%29/
    ---

  • 410. Data: 2009-07-27 05:17:57
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    greenman pisze:
    > Chlopaki, koncze ta bezsensowna dyskusje, bo nie moge nic za to,
    > ze wasza teoria rozmija sie zbyt mocno z praktyka.

    Był tu z rok temu taki jeden cwaniak ''audiofil'' i też widział cuda. Aż
    poległ na tym teście:

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/a2.jpg
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/temp/b2.jpg

    Jedno pochodzi z 2Mpx małpy najtańszej na rynku sprzed kilku lat (canon
    a400, jpg oczywiście), drugie z lustra 450D ze sprawnym tamronem
    (12Mpx), z wypasionego rawa - żeby miał łatwiej. Zmniejszyliśmy to do
    800x600, bo w teście chodziło o czterokrotne zmniejszenie rzekomo
    rozpoznawalne z zamkniętymi oczami. No i pupa - ani ów cwaniak, ani cała
    grupa nie pokazała jednoznacznie, które z czego.
    Dokładnie to samo wyszłoby z a900 kontra dowolne lustro przy
    zmniejszeniu na hd (w przypadku sonego ponad aż dwunastokrotne a nie
    tylko czterokrotne jak w teście).

    Tak więc nie kozakuj, bo się po prostu ośmieszasz.

    PS. Dziś sam nie wiem, które z czego - trzeba by odkopać tamten wątek.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../