eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzejechałem się BMW F 650 GS - wrażeniaPrzejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task
    .gda.pl!not-for-mail
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Przejechałem się BMW F 650 GS - wrażenia
    Date: Mon, 14 May 2012 09:35:48 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <joqckg$86e$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-237-203.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1336980944 8398 89.73.237.203 (14 May 2012 07:35:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 May 2012 07:35:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    X-Antivirus: avast! (VPS 120513-0, 2012-05-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:653558
    [ ukryj nagłówki ]

    Czołem,

    Odbyłem jazdę próbną motocyklem BMW F 650 GS:

    http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/BMW_F_65
    0_GS/edycja_specjalna.html

    Przejechałem około 40 km. To był mój pierwszy raz na BMW i pierwszy raz
    na enduro. Wrażenia - super!

    Motocykl wydawał się bardzo lekki, zdziwiłem się, że waży prawie 200 kg,
    miałem wrażenie, że nie więcej niż 160. Pozycja na kierownicą -
    znakomita. Człowiek jest odprężony, siedzi się pionowo, bez obciążania
    rąk, kanapa niesamowicie wygodna, kąt zgięcia kolan - nieduży. Motocykl
    jest wąski, kierownica szeroka. Sam mam 174 cm wzrostu, ale trafił mi
    się egzemplarz z kanapą tak niską, że całe stopy stawiałem na ziemi
    (zupełnie jak w moim Fazerze).

    Silnik - ciekawy. Spodziewałem się sporych drgań na kierownicy,
    tymczasem nie było ich prawie wcale. Jak na dwa cylindry - rewelacja.

    Ogólne wrażenia - zaskakująco fajne przez wrażenie lekkości i
    niesamowicie wygodną pozycję za kierownicą. Do 140 km/h przyspiesza jak
    trzeba, do 160 też daje radę. Więcej nie próbowałem i chyba takim
    motocyklem więcej nie wypada.

    Żeby nie było całkiem różowo - jest wada. Kierunkowskazy. Nie wiem, kto
    opracowywał ergonomię tych przełączników. Każdy kierunkowskaz włącza się
    inną ręką - tego da się nauczyć. Natomiast wyłączenie migacza - dramat:
    oddzielna dźwigienka, po naciśnięciu której kciuk sam zsuwa się na
    włącznik kierunkowskazu. Strasznie się biedziłem za każdym razem.

    Dla porównania: jechałem też F800 GS. Jednym słowem: tragedia! Strasznie
    dygocze, jest za wysoki i po F650 wydawał się po prostu godny pożałowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: