  • 31. Data: 2011-12-31 15:41:55
    Temat: Re: Przejazd do Rzymu i z powrotem - prośba o porady
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 13:54:10 +0100, AL napisał(a):

    > przejdz sie kiedys sam po normalnych komisach w Niemczech, Danii.
    > Zastanawialem sie kiedys, dlaczego oni nie jezdza po uzywane auta do PL?
    > ;) (byc moze i we Wloszech jest podobnie)

    A w polskich komisach to stoja same "kupione w polskim salonie" ? :-)

    Nie wiem, moze w dostawczakach jest inaczej.

    J.

  • 32. Data: 2012-01-02 18:15:19
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 31 Gru 2011, 14:11, "Krzysztof" <g...@g...pl>
    wrote:

    > Po to śpiwór. Latem radziłem sobie bez takich luksusów. Nie mniej dzięki, za
    > hotelami też się profilaktycznie rozglądam, szczególnie że Luca policajami
    > nastraszył. Tylko ciekawi mnie jedno. Kierowcy TIRów śpią w kabinach? Na prawdę
    > ktoś się przyczepi jak postoję parę godzin na jakimś AutoGrilu?

    Na kierowcow TIRow patrza troszke inaczej, poza tym oni maja kabiny
    dostosowane do spania na trasie (Webasto, lezanki itepe), przewidziane
    wlasnie do takich celow (i oplacone przy zakupie samochodu) - z punktu
    widzenia policaja to nie jest taki sam kierowca, jak ten z osobowego
    lub dostawczaka. Poza tym tacho i rozne inne tematy czasem oznaczaja
    koniecznosc spania w samochodzie.
    Mnie raz budzili na austriackim parkingu i w sumie jakos sie
    wybronilem (mowilem, ze juz mi sie oczy kleily i takie tam "sciemy"),
    ale i tak z parkingu wyjechac musialem i obiecalem, ze zatrzymam sie w
    najblizszym motelu ... jakby mnie namierzyli na kolejnym parkingu
    chwile potem, to juz pewnie by tacy laskawali nie byli :(

    Poza tym, i tu w sumie przyznaje im racje, chodzilo przede wszystkim o
    wzgledy bezpieczenstwa - zeby jacys cyganie (albo i nasi ziomkowe, lub
    podobni) w leb nie dali i auta nie zabrali :(

    Poza tym po nocy spedzonej w porzadnym lozku, to sie potem jedzie
    zupelnie w innym nastroju :)

    > Pzdr
    > Krzysztof
    >
    > Ps. Szczęśliwego nowego roku i felice anno nuovo :)

    :)

    Altre tanto :)

    Pzdr

  • 33. Data: 2012-01-02 18:59:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 2 Jan 2012 09:15:19 -0800 (PST), Luca <l...@g...com>
    wrote:

    >Mnie raz budzili na austriackim parkingu i w sumie jakos sie
    >wybronilem

    Austria to "dziwna kraj". Mnie się czepneli, że na parkingu jadłem
    udko kurczaka i popijałem kawą z termosu. "Od jedzenia to jest
    restaurant".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2012-01-02 20:01:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello jerzu,

    > Austria to "dziwna kraj". Mnie się czepneli, że na parkingu jadłem
    > udko kurczaka i popijałem kawą z termosu. "Od jedzenia to jest
    > restaurant".

    A co powiesz o zakazia żucia gumy w Singapurze? Albo o zakazie
    uzywania sztucznych ogni nawet z okazji nowego roku tamże...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 35. Data: 2012-01-02 20:27:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Jan 2012 20:01:43 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > A co powiesz o zakazia żucia gumy w Singapurze?

    To jest inna historia -

    http://en.wikipedia.org/wiki/Chewing_gum_ban_in_Sing
    apore

    No i jak sie gume zuje, to potem trzeba sie jej pozbyc.
    A tam taki klimat ze jak sie rano wypluje, to po poludniu jest zielona.

    > Albo o zakazie
    > uzywania sztucznych ogni nawet z okazji nowego roku tamże...

    http://www.google.pl/search?q=singapore+fireworks&bt
    nG=Szukaj&sclient=psy-ab&hl=pl&site=&source=hp&oi=im
    age_result_group&sa=X&gbv=2&biw=1132&bih=637&sei=NgM
    CT8qiB4fxsgbgj-3JDw&tbm=isch

    J.

  • 36. Data: 2012-01-02 21:40:58
    Od: Luca <l...@g...com>

    On 2 Sty, 18:59, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Austria to "dziwna kraj". Mnie si czepneli, e na parkingu jad em
    > udko kurczaka i popija em kaw z termosu. "Od jedzenia to jest
    > restaurant".

    Wcale nie twierdze, ze jest to normalny kraj ;-)

    Ale naswietlam potencjalne zagrozenia, oprocz nocki "na pace" na
    alpejskim parkingu w zimowa noc, ktore moga kosztowac w efekcie wiecej
    od sredniej klasy hotelu/motelu ...

    Pzdr

  • 37. Data: 2012-01-02 21:42:12
    Od: Luca <l...@g...com>

  • 38. Data: 2012-01-02 21:42:51
    Od: Luca <l...@g...com>

  • 39. Data: 2012-01-02 22:55:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    [...]

    > To jest inna historia -
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Chewing_gum_ban_in_Sing
    apore

    Jaka inna? Zakaz jest.

    > No i jak sie gume zuje, to potem trzeba sie jej pozbyc.

    Tak samo jak wielu innych śmieci.

    > A tam taki klimat ze jak sie rano wypluje, to po poludniu jest zielona.

    Tak samo jak inne smieci.

    > http://www.google.pl/search?q=singapore+fireworks&bt
    nG=Szukaj&sclient=psy-ab&hl=pl&site=&source=hp&oi=im
    age_result_group&sa=X&gbv=2&biw=1132&bih=637&sei=NgM
    CT8qiB4fxsgbgj-3JDw&tbm=isch

    Syn narzekał, ze wprowadzili zakaz i bardzo mało było odważnych. A
    właśnie święta i nowy rok zaliczył w Singapurze...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2012-01-02 23:05:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Jan 2012 22:55:26 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > [...]
    apore

    > Jaka inna? Zakaz jest.

    To troche tak jak i u nas - bylo za duzo wypadkow, to zabronili prowadzic
    po pijaku :-)
    Prewencja. Teraz zabronia chodzic w szalikach :-)

> [...]
    > Syn narzekał, ze wprowadzili zakaz i bardzo mało było odważnych. A
    > właśnie święta i nowy rok zaliczył w Singapurze...

    Ale jesli dobrze widze to zabronili od 1972.

    Zreszta nie wiem po co mieszac Singapur
    http://www.gmina.swidnica.pl/content/view/2050/1/

    J.