-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Date: Mon, 04 Oct 2010 00:52:03 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Przegrzewające się hamulce
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <4ca90910$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.152.178
X-Trace: 1286146320 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 83.25.152.178:34780
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2315117
[ ukryj nagłówki ]Mam w cinquecento seryjne hamulce, z przodu mała tarcza niewentylowana -
Brembo Max nacinana i klocki Ferodo DS performance. Czyli zestaw w sumie
cywilny, niby trochę lepszy.
Cały czas było z hamulcami wszystko dobrze - dawały radę przejechać
kilka kilometrów sportowo bez żadnych dziwnych zjawisk.
Ale ostatnio (pewnie po mocniejszym przegrzaniu, bo była ku temu okazja)
nagle zaczęły bardzo szybko pojawiać się objawy przegrzania.
W tej chwili, na zimnych hamulcach, przy pierwszych dwóch-trzech
hamwaniach jest w miarę ok, ale potem hamulec zdycha.
Pojawiają się objawy podobne jak przy zapowietrzeniu - pedał wpada,
przód hamuje słabo (przód i tył są na osobnych obwodach). Jak szybko
depnę hamulec dwa razy to jeszcze złapie, ale to się udaje kolejne góra
2-3 hamowania.
Potem już przednie hamulce praktycznie tracą skuteczność.
Objawy jak przy gotowaniu płynu, ale płyn wymieniłem (5.1) i nie pomogło.
Tarcze i klocki nie są zużyte, wzrokowo wyglądają normalnie.
Czy to możliwe że klocek się popsuł z powodu przegrzania i po prostu
trzeba go wymienić? Da się taki przegrzany klocek jakoś poznać?
Następne wpisy z tego wątku
- 04.10.10 00:55 to
- 04.10.10 01:11 Tomasz Pyra
- 04.10.10 01:16 to
- 04.10.10 01:21 Maciej Browarczyk
- 04.10.10 01:23 Maciej Browarczyk
- 04.10.10 01:41 to
- 04.10.10 08:02 J.F.
- 04.10.10 13:45 KJ Siła Słów
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)
- 2025-01-14 CFM (airflow) AMD Wraitha
- 2025-01-14 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2025-01-13 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- 2025-01-14 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=