  • Data: 2010-10-04 13:45:08
    Temat: Re: Przegrzewające się hamulce
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > Objawy jak przy gotowaniu płynu, ale płyn wymieniłem (5.1) i nie pomogło.
    > Tarcze i klocki nie są zużyte, wzrokowo wyglądają normalnie.

    A jak tam przewody hamulcowe ?

    Poza tym wzrokowo to niestety nie ocenisz tarcz. Zalozylem kiedys nowki
    sztuki dorabiane na miare i sie okazalo ze na hamowaniu moto trzesie sie
    jak biust striptizerki tanczacej z mlotem pneumatycznym.

    Winne byly nieoszlifowane po wykonaniu otowrow wentylujacych tarcze. Na
    oko ladne, po przylozeniu obu do siebie rowne ale znieksztalcenia metalu
    powstale przy nawiercaniu wystarczyly zeby nie dalo sie hamowac.

    KJ