  • Data: 2014-07-25 14:10:28
    Temat: Przedłużacz USB
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem przenośną nagrywarkę Blu Ray Panasonic UJ-260. Ma bardzo
    króciutki kabel. Wziąłem przedłużacz, po podłączeniu świeciła się dioda
    ale nie było widać dysku. Bez przedłużacza widać.
    Pytanie: czy musi być krótki, czy to przedłużacz USB starego typu i czy
    można dostać nowy, który by pasował do nagrywarki? Nie musi być bardzo
    długi, ale by choć trochę przedłużył.