  • 81. Data: 2018-11-24 03:12:21
    Temat: Re: Przebili nas, 2 miliony samochodów ekologicznych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie sa tak blisko czynne wulkany?

  • 82. Data: 2018-11-25 01:02:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2018 18:32:57 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Do najbliższych czynnych to masz ze 200 km. ;-)

    Gdzie ?

    > A i Etna cały czas czynna.
    > Może ci o Wezuwiusza chodziło? ;-)

    A fakt.

    > A ja jestem dziwnie spokojny, że nie jesteśmy im w stanie odebrać tyle
    > energii, żeby je zgasić.

    A ja jestem spokojny, ze duzo pradu z tego nie bedzie :-(

    J.

  • 83. Data: 2018-11-25 09:34:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-11-2018 o 01:02, J.F. pisze:

    > Gdzie ?

    Na zachodzie Czech.

    Na razie błotne, ale kto wie... ;-)

    > A fakt.

    Jak wybuchnie superwulkan pod Neapolem i Zatoką Neaopolitańską, to
    możemy mieć niezły pasztet w Europie, więc lepiej nie kracz.

    > A ja jestem spokojny, ze duzo pradu z tego nie bedzie :-(

    Ale oni pisali o wodorze, a nie o prądzie.
    Pytanie czy na pewno chcą używać prądu do jego produkcji....

  • 84. Data: 2018-11-25 10:50:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 09:34:56 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Na zachodzie Czech.
    > Na razie błotne, ale kto wie... ;-)

    One w ogole sa cieple ?

    > Jak wybuchnie superwulkan pod Neapolem i Zatoką Neaopolitańską, to
    > możemy mieć niezły pasztet w Europie, więc lepiej nie kracz.

    Oj tam, piloci odpoczna, paczki sie spoznia ...

    > Ale oni pisali o wodorze, a nie o prądzie.
    > Pytanie czy na pewno chcą używać prądu do jego produkcji....

    Samym cieplem produkowac wodor? raczej trudno.

    Elektroliza sie narzuca sama.

    J.

  • 85. Data: 2018-11-25 12:40:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-11-2018 o 10:50, J.F. pisze:

    > One w ogole sa cieple ?

    Tak, bulgoczą, to są ciepłe.
    Byłem, widziałem.

    > Oj tam, piloci odpoczna, paczki sie spoznia ...

    Chyba nie doceniasz pojęcia "superwulkan".
    Zniknięcie połowy Półwyspu Apenińskiego to jednak coś więcej niż
    odpoczynek pilotów.

    > Samym cieplem produkowac wodor?

    A cholera wie.
    Warto sprawdzić o co im chodzi, zanim się stwierdzi że to niemożliwe.