  • 11. Data: 2012-10-19 00:51:59
    Temat: Re: Prosta czujka ruchu
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "Sebastian Bialy" <h...@p...onet.pl> schrieb
    > Co moge:
    > b) zrobic samemu czujke PIR (niby gdzie znajde czujniki?)

    Mam czujniki PIR dwupolowe, moge odsprzedac
    w cenie od 3,50 w dol.
    @gmail.com

    mw

  • 12. Data: 2012-10-19 09:30:52
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Teraz: w jakiej technice mogę to zrobić? Zaznaczam że gotoce odpadają
    > kilku powodów, ale głownie ponieważ pojedynczy czujnik ma wiele
    > informacji do przekazania i to bezprzewodowo.

    Zainteresuj się airwickiem, tam jest jakaś czujka ruchu, która powoduje
    rozpylenie zapachu, gdy wykryje ruch.

    Jest taki blog, skierowany wprawdzie do ludzi kompletnie nietechnicznych
    (bardzo proste projekty), ale cośtam można wyczytać:

    http://majsterkowo.pl/zabezpieczamy-dom-czyli-jak-zr
    obic-alarm-z-odswiezacza-powietrza/

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 13. Data: 2012-10-19 09:32:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    mw158979 <...@t...pl> wrote:

    > Mam czujniki PIR dwupolowe, moge odsprzedac
    > w cenie od 3,50 w dol.
    > @gmail.com

    Kupiłbym sztukę. Co przed małpą?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 14. Data: 2012-10-19 11:51:22
    Od: "MM" <m...@t...pl>

    Nie żebym polecał ale wpisz sobie http://dx.com/s/pir+sensor i może coś
    dobierzesz (nie sprawdzałem czy jest coś na 3V)
    Powyżej 3 szt. jeszcze opuszczą kilka centów tyle że miesiąc poczekasz ;-(
    M. M.

  • 15. Data: 2012-10-19 13:27:28
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > Mam pewną grupe pomysłów na oszczędzanie.

    Ja ostatnio zastanawiam się, co robić, żeby nie musieć oszczędzać. Ale
    kiepsko mi idzie z wdrażaniem pomysłów.

    Robbo

  • 16. Data: 2012-10-19 13:48:34
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-19 11:51, MM pisze:
    > Nie żebym polecał ale wpisz sobie http://dx.com/s/pir+sensor i może coś
    > dobierzesz (nie sprawdzałem czy jest coś na 3V)
    > Powyżej 3 szt. jeszcze opuszczą kilka centów tyle że miesiąc poczekasz ;-(

    Jest za 3,5$:
    http://dx.com/p/ir-infrared-motion-detection-sensor-
    module-dc-5v-20v-139624

  • 17. Data: 2012-10-19 19:46:50
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-10-19 00:51, mw158979 wrote:
    > Mam czujniki PIR dwupolowe, moge odsprzedac
    > w cenie od 3,50 w dol.

    Odpada, policzyłem że min. 9 sztuk, lepiej 12.