    From: "ITF" <m...@N...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Prośba o sprawdzenie
    Date: Sat, 22 Dec 2007 21:05:51 +0000 (UTC)

    Witam, mam problem z siecia 194.107.124.0. Otoz chodzi o to, ze nie
    widac jej przez AS5617. Jest widoczna tylko przez AS8308. Nie dziala
    przez to spora czesc sieci. Moglby ktos pomoc. Wyglada na to, ze AS5617
    nie rozglasza mojej sieci dalej choc nie mam ostawionego community
    5617:103. Juz nie wiem co mam robic zeby TPSA zechciala pchnac to dalej.