  • Data: 2007-12-22 22:26:07
    Temat: Re: Prośba o sprawdzenie
    Od: "Marcin Bartnik" <m...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Podsiadly wrote:

    > Zauwaz, ze zagranica wraca Ci Naskiem. Posprawdzaj looking-glassy
    > zagraniczne i zobacz jak to wyglada z ich strony. Generalnie majac
    > dwoch operatorow masz tylko dwa miejsca gdzie mozesz zadzwonic - i w
    > tych dwoch miejscach musza Ci pomoc i musisz wszystko zalatwic (sam
    > korzystam z Nasku i na fachowa pomoc z ich strony zawsze mozna
    > liczyc).

    tak, fachowcy w NASKu faktycznie sa. Looking Glassy sprawdzalem i
    niepokoi mnie fakt, ze nie widac mojej sieci via TPSA tylko i wylacznie
    przez NASK. To jest chyba nie prawidlowe dzialanie. Sprawdzalem rowniez
    tutaj:

    http://www.robtex.com/bgp/as43344.html

    jest tylko kawalek PA z NASKu a brak PI 194.107.124.0. Nie wiem na ile
    temu serwisowi wierzyc, a moze sa jakies lepsze?Sprawdzalem np. lg w
    Telii i nie widac.

    http://www.robtex.com/as/as43344.html - powinno byc PI + PA, a jest
    tylko PA.

    W looking glass np. w Telii jest widoczna siec _tylko_ przez as8308.
    Zastanawia mnie czy ja nie popelniam gdzies bledu, ale faktycznie chyba
    bez telefonow temat nie przejdzie i to raczej nie beda telefony do
    NASKu, bo przez nich jest OK.