  • 1. Data: 2012-02-08 14:48:30
    Temat: Prosba do znawców o opinie na tem. kart graficznych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Znajomy prosił mnie o opinię która karta lepsza:
    1. http://www.gral.pl/Asus+GTX550Ti+1024MB+PCI-E_638.ht
    ml
    2. http://www.gral.pl/PowerColor+HD6790+1024MB+PCI-E_02
    1.html
    Porównanie parametrów pokazuje że praktycznie niczym się nie różnią, ale
    być może są jakieś kruczki o których taki niegrajacy laik jak ja nie wie.
    Także byłbym wdzięczny za opinie o sklepie - może ktoś miał z nim kontakt.
    Czy ceny odzwierciedlają jakość tych kart czy może należy zmienić wybór
    karty lub sklep?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-02-08 22:18:50