    From: Tata <k...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Prośba
    Date: Wed, 13 Oct 2010 02:32:04 +0200

    Przepraszam, że znów zapytam się, tym razem o Seata Toledo 1.9 TDI, 110
    KM z 1999 roku 240 tys km, pół roku w kraju, prawdopodobnie nie bity, w
    każdym razie nie w Polsce. Mam możliwość kupna takiego samochodu za
    18500 zł. Elektryczne napędy szyb, klimatronik, serwisowany w znajomym i
    solidnym warsztacie, co trzeba było wymienione, nowe opony zimowe, drzwi
    bez luzów i dobrze się zamykają, zawieszenie po wymianie tulejek, kilka
    drobnych odbić lakieru na przedniej masce, ale to normalne, optycznie
    brak wycieków, czarny olej silnikowy 5W40, bez opiłków, wg mnie trochę
    głośno pracuje silnik, ale wytłumaczono mi, że diesel tak ma. Będzie
    sprawdzany na komputerze i pojadę z nim do blacharza na ocenę. Nie wiem
    co jeszcze napisać. Na co zwrócić uwagę i jakie są wady fabryczne
    opisywanego pojazdu? W mój 17 letni Passat B4 co chwila wymaga napraw i
    wymiany części, już włożyłem ok. 5000 zł w przeciągu niecałego roku i
    mam go serdecznie dość. Chętnie odpowiem na pytania.

    Z poważaniem
    MJ