  • Data: 2007-04-12 12:55:47
    Temat: Promocje problem ?
    Od: kulek <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sobie oglądam ten cennik neostrady i się zastanawiam, dlaczego ceny
    są tak wysokie ? Wiem, że to głównie chodzi o to aby była duża kara dla
    użytkownika jak zrezygnuje (tzw. ulga), ale nawet z tą ulgą neo 512 z
    umową na 24 miesiące kosztuje 79 zł netto (96,38 brutto). Jak to ma się
    do ceny promocyjnej ?

    Wszystkie media piszą jaka to NEOSTRADA jest teraz tania. Moim zdaniem
    jest to nie do końca prawda. Cena wiele się nie zmieniła (ta z cennika).
    Przy obecnych cenach NEO (z cennika) jestem bardzo konkurencyjny, przy
    tych z promocji już nie. Myślę, że wiele firm ma podobnie.

    Proponuję do walki z monopolami (które mają bardzo dużo pieniędzy na
    wykańczające konkurencję promocje) zająć się prawem dotyczącym promocji.
    W TP od kilku lat dominuje promocja i ma się nijak do cennika usług.

    Jeżeli taki stan będzie trwał jeszcze kilka lat zostanie TP z dużą
    częścią rynku i może NETIA z mniejszą. Wtedy skończą się promocje i
    jestem ciekaw ile będzie kosztować dostęp do internetu dla użytkowników
    końcowych.