  • 120. Data: 2015-07-09 20:00:39
    Temat: Re: Projekt zmian w PORD
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > jakie gałęzie? przecież wszystkie przydrożne drzewa są wycięte

    :)
    Widocznie trzeba wycinac dalej.
    Wytnijmy wszystkie drzewa - spadajace gałęzie zabijaja.

  • 121. Data: 2015-07-09 20:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > I poważnie nie odróżniacie losowego zdarzenia od zwyczajnej
    > ignorancji? Bo za takie należy uznać jazdę niesprawnym samochodem, tu
    > przy założeniu olania/zapomnienia obowiązku przeglądu okresowego.
    > Smarowania diagnoście, mając świadomość niesprawności samochodu, w
    > ogóle tu nie poddaję pod dyskusję, bo to już kompletne przegięcie.

    A co ma niesprawnosc samochodu do przegladu?
    Jak ma przeglad to musi byc sprawny? Przez rok / dwa nie ma prawa nic sie
    zepsuc?

    Naprawde uwazasz, ze stan techniczny samochodów spowodowany spóźnieniem sie
    na badanie to jest jakis duzy problem na naszych drogach?
    Nie widzsz, ze to temat wyciagniety przez lobbing diagnostów?

  • 123. Data: 2015-07-09 20:01:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    --Tak nawiasem mowiac, to u nas tez juz kamery na drogach sprzezone z baza
    danych mamy. Ale baza chyba niezalezna i osobowych do niej nie wkopiowano
    ... co nie znaczy, ze nie da sie sprawdzic gdzie jechales :-)

    przed paroma laty znajomy z SG spytal mnie o numer rejestracyjny auta po
    czym wyrecytowal wszystkie wyjazdy poza granice miasta :-)
    ---
    Baju baju.

  • 124. Data: 2015-07-09 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A mnie taka wiara w urzednicze absurdy.
    > Przeglad ma byc jak auto jezdzi.
    > Jak auto nie jedzi, to przeglad nie potrzebny.
    > ---
    > To mi się od razu rodzi pytanie czy ... ja sam, mógłbym ten przegląd
    > zrobić

    Jezeli masz uprawnienia diagnosty...

    > A jak panstwo nie radzi sobie z kontrolą czy przypadkiem auta bez
    > przegladu nie jezdza to wymysla jakies głupie protezy bo tak łatwiej.
    > ---
    > Państwo chce zarabiać. Wszystko co przynosi dochód i da się jakoś
    > uzasadnić.

    Wszystko prawda tylko ze tutaj nie o zarobku Panstwa rozmawiamy...

  • 125. Data: 2015-07-09 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Jeśli auto będzie miało przegląd, to prawdopodobieństwo przyłożenia Ci
    > w wyniku usterki technicznej, np. niespawnych hamulców, będzie dążyło
    > do zera. Oczywiście, poza przeglądami technicznymi pojazdów jestem
    > również za obowiązkowym okresowym sprawdzaniem "stanu technicznego"
    > samych kierowców -- to jest większa zmora niż stan techniczny auta.

    Ale ja pisałem wyraźnie ze teraz tez jest obowiazek posiadac przegląd.
    Ja sie pytam, w czym pomoze naklejka i ewentualna zdublowana opłata?

  • 126. Data: 2015-07-09 21:11:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeśli ma uprawnienia diagnosty to może zrobć sobie przegląd pod warunkiem że zrobi go
    na stacji posiadającej zezwolenie na wykonywanie przeglądów. Takie chuje sprytne są.

  • 127. Data: 2015-07-09 21:24:33
    Temat: Projekt zmian w PORD
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Prawdopodobnie bardzo dużo samochodow nie ma ważnego przeglądu. Z opłat za przeglądy
    daje się zaplanować wplywy do budżetu. Znana jest ilość samochodów, koszt przeglądu,
    wysokośc podatków. I ni chuja się nie zgadza jak rząd podsumuje bo dostaje dużo
    mniej. Wypadki spowodowane skrajnie niesprawnymi pojazdami to jakiś margines i pewno
    statystyk nie da się zrobić. O kasę idzie. Sama idea że przegląd ma być co określony
    okres czasu jest do dupy. Powinien być wymog robienia przeglądów co określony
    przebieg.

  • 128. Data: 2015-07-09 22:35:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
> [...]
    >Znana jest ilość samochodów, koszt przeglądu, wysokośc podatków.
    >I ni chuja się nie zgadza jak rząd podsumuje bo dostaje dużo mniej.

    Ty sie tak znasz na podatkach jak i na ubezpieczeniach.

    Aczkolwiek potwierdza sie, ze w kazdej legendzie jest ziarnko prawdy
    :-)

    >Wypadki spowodowane skrajnie niesprawnymi pojazdami to jakiś margines
    >i pewno statystyk nie da się zrobić.

    Czemu nie ? Chocby ich raz bylo 5, a w kolejnym zero, to ciagle jest
    statystyka ...

    >O kasę idzie. Sama idea że przegląd ma być co określony okres czasu
    >jest do dupy.
    >Powinien być wymog robienia przeglądów co określony przebieg.

    Niby tak, ale kto ma odczytywac licznik ?
    Poza tym - rdza sie na licznik nie patrzy ...

    J.

  • 129. Data: 2015-07-09 23:03:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dokąd nie zrobią jakiegoś zautomatyzowanego wyłapywania to mnie koło chuja lata czy
    nie zapłacę pojedynczej czy podwójnej stawki.

  • 130. Data: 2015-07-09 23:56:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Tylko auto ma być sprawne, nawet jeśli przeszło przegląd. Ergo, masz
    > obowiązek o nie dbać. Przegląd niejako zmusza kompletnych ignorantów aby
    > zadbali o nie choćby RAZ w roku.
    > ---
    > Znaczy jak auto stoi w garażu (a nie jeździ) to ma być sprawne ? Bo
    > takie jest założenie projektu

    Nie musi być sprawne, może stać bez przeglądu (a na przykład OC musi
    mieć, i to jest większy absurd).
    ---
    Może stać bez przeglądu, ale wtedy jakby psuje się bardziej i/lub więcej
    trzeba za przegląd zapłacić. To to jest większy absurd niż sam wymóg
    przeglądu. Czy OC jest zależy od tego, w jakim konkretnie celu jest OC. Ja
    ciągle nie widzę by te samochody same jeździły i chyba nawet OC przed tym
    właśnie nie zabezpiecza by było uzasadnione płacenie za stojący samochód.
    Ale jak z czasem zaczną same jeździć to czemu nie.