-
11. Data: 2013-04-23 16:20:26
Temat: Re: Programowanie OS
Od: A.L. <a...@a...com>
On Mon, 22 Apr 2013 17:14:06 +0200, "Borneq"
<b...@a...hidden.pl> wrote:
>Pytanie z ciekawo?ci? Jak si? programuje systemy operacyjne jak Linux,
>ReacTOS czy Hurd? Mo?na skompilowa? wszystko (najcz??ciej jest to w C) i
>uruchomi? pod wirtualnym komputerem. Ale jak wygl?da testowanie? Chyba nie
>da si? dzia?a? tak jak ze zwyk?ymi projektami, czyli otworzyc projekt pod
>Code:Blocks czy nawet Visual Studio i debugowa??
Proponuje poczytac ksiazke
Showstopper! The Breakneck Race to Create Windows NT and the Next
Generation at Microsoft, G. Pascal Zachary
To jest o tym jak powstawal system Windows NT. Sporo informacji jak
projekt byl zorganizowany, jak soft byl testowany i tak dalej
A.L.
-
12. Data: 2013-04-26 13:14:45
Temat: Re: Programowanie OS
Od: firr kenobi <p...@g...com>
to w sumie wynika z zestawienia potrzebnej
predkosci na ekranie a mi potrzebne jest mysle
kilka tysiecy pixeli na sekunde (dokladnie nie
mierzylem ile) z warunkiem ciaglosci - czyli
tak naprawde potrzeba mi kilka tysiecy efpeesów
- nie mniej
-
13. Data: 2013-04-26 14:32:23
Temat: Re: Programowanie OS
Od: 3d <d...@...niebie>
W ciemnym zaułku dnia Fri, 26 Apr 2013 04:14:45 -0700 (PDT), firr
kenobi <p...@g...com> wymamrotal:
> to w sumie wynika z zestawienia potrzebnej
> predkosci na ekranie a mi potrzebne jest mysle
> kilka tysiecy pixeli na sekunde (dokladnie nie
> mierzylem ile) z warunkiem ciaglosci - czyli
> tak naprawde potrzeba mi kilka tysiecy efpeesów
> - nie mniej
Nie wiem do kogo to było, głupio tak nie cytować tekstu
na jaki się odpowiada. A o co chodzi też nie wiem z tymi
tysiącami pikseli i co z tego wynika. Potem się dziwisz
że to nie jest spox.
--
3d