  • 11. Data: 2014-06-30 21:36:34
    Temat: Re: Programowanie AVR-ów przez JTAG
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    pierdol się złamany chuju...

  • 12. Data: 2014-06-30 21:44:10
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    to jak RoMan to Ty udostępniłeś złamanym chujom moje dane? taki z Ciebie
    amerykański komandos?

  • 13. Data: 2014-06-30 22:12:45
    Od: l...@g...com

    użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > to jak RoMan to Ty

    Nie denerwuj sie tak, przed wprowadzeniem ustawy o danych osobowych byly wydawane
    ksiazki telefoniczne na CD z pelnym adresem, nie tak jak teraz z sama ulica. A na
    klatkach schodowych byly listy lokatorow - imie, nazwisko, lokal.

  • 14. Data: 2014-06-30 22:22:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello feldmarszałek,

    Monday, June 30, 2014, 9:44:10 PM, you wrote:

    > to jak RoMan to Ty udostępniłeś złamanym chujom moje dane? taki z Ciebie
    > amerykański komandos?

    Dane są znane wszystkim zainteresowanym od dwóch lat. Nawet na tej
    grupie się o to piekliłeś - sklerozę masz? Poszukaj sobie w Googlach
    swojego imienia i nazwiska, znajdziesz posty.

    Ludzie, którym sprzedawałeś na Allegro też znają te dane. Myślisz, że
    znasz wszystkich z tej grupy dyskusyjnej którzy cokolwiek kupili?
    ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-06-30 22:25:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello leming,

    Monday, June 30, 2014, 9:16:58 PM, you wrote:

    > Tak, dostepna na starowiejskiej w siedlcach.

    Ciekaw jestem, co komendant by powiedział...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2014-06-30 22:27:25
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    masz mnie za powskiego pederaste?

    gdzie niby są moje dane, wali mnie to z kim handlowałem, nie jestem
    pedziem z po...

  • 17. Data: 2014-06-30 22:31:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello feldmarszałek,

    Monday, June 30, 2014, 10:27:25 PM, you wrote:

    > masz mnie za powskiego pederaste?

    Za koprofila - wystarczy pogooglać...

    > gdzie niby są moje dane,

    Poszukaj sobie wątków z tej grupy:
    ,,[lamer] jak to działa" z czerwca 2012
    ,,zaczyna się ;o)" z sierpnia 2012

    > wali mnie to z kim handlowałem, nie jestem pedziem z po...

    To czego się pieklisz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-07-01 00:29:22
    Od: d...@g...com

    użytkownik feldmarszałek tusk napisał:
    > pierdol sie zlamany chuju...

    To fizycznie nierealne, a i nie preferuje. Zrob upgrade algorytmow szukania gogle i
    zycie stanie sie latwiejsze.
    http://www.atmel.com/webdoc/atmelice/atmelice.using_
    ocd_physical_jtag.html#atmelice.jtag_header_pinout

  • 19. Data: 2014-07-07 01:27:09
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    > A można gdzieś to kupić w rozsądnej cenie i z obudową?

    Był po 249 zł w Seguro. Co do obudowy to nie wiem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2014-07-07 01:32:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Atlantis <m...@w...pl> napisał(a):
    > BTW jeśli już jesteśmy przy tym temacie, to jaki programator/debugger
    > powinienem kupić, żeby uniknąć problemów z kompatybilnością z
    > większością przyzwoitych środowisk programistycznych?

    A ile masz tych środowisk (do AVR) i po co Ci kilka? Nie robiłem rozeznania
    pod kątem uniwersalnej zgodności, bo Atmel Studio jest dla mnie
    wystarczające i wystarczy mi, że mam zgodnego z nim Dragona. Mam też USBasp
    oraz STK200, ale nimi nie podebuguję.

    Jak już wysłałem tamtego posta, to przypomniało mi się, że jest jeszcze JTAG
    ICE 3. Nie wiem z czym jest zgodny oprócz Atmel Studio.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/