  • 1. Data: 2011-01-25 18:46:01
    Temat: Programator do pylonów cenowych
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Mam taki problem.
    Otóż mam zrobić projekt pewnego urządzenia, które miałoby współpracować z
    programatorem, za pomocą którego wprowadza się ceny
    do pylonów cenowych na stacjach benzynowych.

    No i za cholerę nie mogę znaleźć żadnych informacji o tym programatorze
    (którego zresztą nie widziałem na oczy) , oprócz tego , że producentem tego
    konkretnego jest firma IMPULS Z.ROGALA z Łodzi (na razie nie udało mi się z
    nimi skontaktować, ale będę próbować).

    Ktoś może cokolwiek wie o tej firmie, lub ich produktach ?
    Co to może być za urządzenie - jakiś pilot, czy też może coś podłączanego do
    PC ?

  • 2. Data: 2011-01-28 11:43:37
    Temat: Re: Programator do pylonów cenowych
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > tego konkretnego jest firma IMPULS Z.ROGALA z Łodzi (na razie nie udało mi
    > się z nimi skontaktować, ale będę próbować).

    prędzej zrobisz własny sterownik do pylonów..

  • 3. Data: 2011-01-28 13:29:27
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    sundayman <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ktoś może cokolwiek wie o tej firmie, lub ich produktach ?
    > Co to może być za urządzenie - jakiś pilot, czy też może coś podłączanego do

    Jak to nie jest wyświetlacz kursów na giełdzie to po Ci programatory, piloty i
    inne bzdury. To śa elementy elektromechaniczne. Pobierają prąd tylko w trakcie
    przelączania. Zwykłymi włącznikami to zrobisz. Czasami gorsze jest lepsze. A
    to ze ludek bęzdie musiał raz na kilka dni podejść do pylonu i przestawić
    kilka włącznikow. Co Cie to obchodzi. Szef dostanie tanio i na dodatek glupoto
    odporne.

  • 4. Data: 2011-01-28 15:30:49
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On pią, 28 sty 2011 14:29:27 in article news:<ihugbn$sk5$1@inews.gazeta.pl>
    kogutek wrote:
    > A to ze ludek bęzdie musiał raz na kilka dni podejść do pylonu i przestawić
    > kilka włącznikow. Co Cie to obchodzi.

    Na niektórych stacjach zmieniają ceny częściej niż raz dziennie ;)
    Na jakiejś stacji widziałem panią z pilotem.

  • 5. Data: 2011-01-28 15:44:55
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl> napisał(a):

    > Na niektórych stacjach zmieniają ceny częściej niż raz dziennie ;)
    > Na jakiejś stacji widziałem panią z pilotem.
    No to znaczy ze na tej stacji co pani ma pilota już mają i nie potrzebują. A
    tam gdzie nie mają 3 tysiące różnicy w cenie moze mieć znaczenie czy kupić
    albo nie kupić.

  • 6. Data: 2011-01-28 21:21:40
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Sprawa już nieaktualna - udało mi się skontaktować z tą firmą.

    Ale - generalnie, jak się pytam o programator, to znaczy że musi być
    programator, a nie mikroprzełączniki i inne pomysły :)
    Po prostu chodziło o rozbudowę już istniejącego systemu, i żadne "wynalazki"
    nie wchodzą w grę.

    Pozdr.