  • 1. Data: 2023-09-26 21:34:03
    Temat: Program o ASML
    Od: pytający <r...@p...fm>

    Witam Wszystkich,
    na kanale Planete+ jest właśnie program o ASML - fabryce maszyn do produkcji chipów.
    Rok produkcji 2022, więc raczej świeże informacje.
    Powtórka programu jutro o 13:55 również na Planete+.

    pytajacy

  • 2. Data: 2023-09-26 21:37:27
    Temat: Re: Program o ASML
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Jest na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zQu_TMgHO98

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2023-09-26 21:43:57
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    pytający napisał(a):
> [...]
    chipów. Rok produkcji 2022, więc raczej świeże informacje.
    > Powtórka programu jutro o 13:55 również na Planete+.

    Też w czasie przekąszania oglądam.
    I ... jak zwykle mr. kitaj ich świdruje, chce co nieco przechwycić za pomocą
    hakierów, a Ci się bronią:)

    https://semiengineering.com/why-euv-is-so-difficult/
    13 nm uzyskane pośrednio z lasera CO2 i cyny, całość w próżni.

  • 4. Data: 2023-09-28 08:30:16
    Od: Piotr C <k...@g...com>

    On Tuesday, September 26, 2023 at 12:43:59 PM UTC-7, alojzy nieborak wrote:
    > https://semiengineering.com/why-euv-is-so-difficult/
    > 13 nm uzyskane pośrednio z lasera CO2 i cyny, całość w próżni.

    Ech, ileż tam dni i nocy spędziłem. Fajna firma na początek kariery. Jeśli są tu
    młodzi, albo dziody posiadające potomstwo 25+, to polecam. Obecnie nie wróciłbym tam,
    ale dobre miejsce na rozpoczęcie kariery i zastanowienie się 'co dalej'.

  • 5. Data: 2023-09-28 08:53:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 28 września 2023 o 08:30:18 UTC+2 Piotr C napisał(a):
> [...]
    ale dobre miejsce na rozpoczęcie kariery i zastanowienie się 'co dalej'.

    A co tam robiłeś?
    Byłeś "uwakiem"?
    Coś chyba z inną firmą pomyliłeś ;P